4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > VOLKSWAGEN > sunet schimbare viteza?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Sunet schimbare viteza?

salut,am lasat alaltaieri un prieten sa-mi conduca masina (passat b5 1.9 TDI..

nu stiu cum,dar cred ca stiti si voi cum suna in NFS cand schimbi viteza un fel de fluierat,dar nu ala de la turbo,ceva aer parca iese,nu stiu exact cum sa explic..infine el schimba intr-un fel vitezele de suna asa,iar eu nu prea imi dau seama ce anume facea de scotea sunetul acela,care imi place cum suna si am mai auzit asa la masini tunate,un fluierat puternic,doar cand schimbi viteza suna.

Daca ati putea sa-mi explicati unul dintre voi cum se face..

Multumesc si astept un raspuns..:D

 

 

EDIT:

 

Ceva de genul (cand schimb viteza)

http://www.youtube.com/watch?v=KqbpFksMo4Y&feature=related

A intrebat ecsTazy (980 puncte) acum 11 ani in categoria VOLKSWAGEN
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat vrinceanudragosvasil (100 puncte) acum 7 ani Salut, a mai gasit cineva cauza acestei probleme? La fel cum ziceau  xiyxiy si alex.panciu se aude doar la 1800-2100 ture cand schimbi viteza. ms

16 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns budurean (150 puncte) acum 11 ani dupa cum descrii sunetul, pare sa aibe un blow off valve. merge doar pe masini care au turbo!
0 voturi
A raspuns ecsTazy (980 puncte) acum 11 ani dar cum reusea el sa faca sa sune asa si mie nu-mi iese..asta nu inteleg :D
am incercat subturata,turata s.a.m.d
:-S

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani

editat de asandulescu acum 11 ani

mai ii dai o data masina si fi atent cum face. o masina stock nu face ca cea din filmulet. Fasaitu care il auzi tu acolo e un blow off valve.
0 voturi
A raspuns santy88 (690 puncte) acum 11 ani E din toba, am si eu vreo trei prieteni cu Golf 5 care au acelasi sunet produs din toba ! ... daca nu este blowofful de la turbo e toba de esapament ! .... nu cred ca ai tu blowoff pe un B5 1.9 TDI stock, si daca ar fi avut ti-ai fi dai seama imediat de unul ! sa fim corecti nu ?
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani Fluieratul acela este facut de o valva Blow Off .
Nu cred ca vreo masina stock are in dotare asa ceva.
Daca vrei si tu sunet de genul,cumparati un blow off.
+1 vot
A raspuns xiyxiy (2,590 puncte) acum 11 ani Si eu am passat b.5.5 2004 1.9 tdi si iti spun eu dc face asa, uni zic ca turbina este pe duca alti zic ca asa ar trebui sa faca, daca acelerezi mai brusc si schimbi la 2000 atunci face, daca treci peste 2500 nu mai face, la a mea face numai la 2100 de turatii, trebuie sa acelerezi brusc, incearca mai multe variante, dar vezi ca face doar in viteza a 2-a si a 3-a, la a 4-a deja nu se mai aude. Bafta.

Comentarii:

A comentat alex.panciu (2,370 puncte) acum 11 ani exact la fel,la mine golf 5 1.9 tdi....este blow off....
intre 1700-2100 rpm numai cand accelerezi brusc si schimbi viteza....
0 voturi
A raspuns Honda&BMW (190 puncte) acum 11 ani Eu zic ca ai un furtun la Intercooler care e fisurat si asta produce un fluierat mai greu sesizabil din interior. Daca iti trage masina mult mai lent decat o facea inainte , atunci sigur asta e problema , deci pana la urma urmei nu e nicio schema. Parerea mea.
+11 voturi
A raspuns Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 11 ani Parerea mea, nu mai da masina la tovarasi... ;)

Comentarii:

A comentat iulian.harabagiu (590 puncte) acum 11 ani cel mai bun raspuns:))
+2 voturi
A raspuns umbra.satanei (260 puncte) acum 11 ani Daca a schimbat viteze fara sa ia piciorul de pe acceleratie iti fluiera discul de ambreiaj. Mai incearca de cateva ori si o sa-i pui cruce la ambreiaj
0 voturi
A raspuns oveto (3,320 puncte) acum 11 ani eu am un a3 1.9 110 cai si se aude un fasait puternic de toata frumusetea  dar doar cand bag picioru in ea nu cand skimb viteza..
0 voturi
A raspuns adrian_tiger1 (560 puncte) acum 11 ani la mine se auzea la fel cand acceleram, si era fisurat un racord de la intercooler... ori ai blow-off si nu stii, ori ii o problema:))
–1 vot
A raspuns Chetoiu (2,950 puncte) acum 11 ani Pt a ti se auzi acel sunet daka masina are blow off schimba cat mai sus adika de la 4000 rmp in sus si schimba rapid ....
+1 vot
A raspuns miju4you (1,230 puncte) acum 11 ani Ce  probleme are omul asta!arunca permisul,vinde masina,stergeti contul de pe 4tuning,si lasa-ne!

Comentarii:

A comentat Claudiu.aka.Clappy (660 puncte) acum 11 ani Cel mai bun rasp :)))))
–1 vot
A raspuns Ronnie123 (120 puncte) acum 11 ani poate facea el din gura :-" pentru sunetu ala iti trebuie bov
+1 vot
A raspuns Arrete (180 puncte) acum 11 ani Cand ati citit de fasait si NFS...gata toti ii sariti in cap omului ca e prost si mai stiu eu cum...
Pe 1.9 tdi de pe Audi a3 face asa in viteza 1 si a 2-a cand accelerezi brusc calci repede amreiajul si schimbi viteza pe la 2000 si putin de ture, fasaitul se aude cand motorul trece brusc din sarcina in liber.
Nu e o idee prea inteligenta de a schimba vitezele, intradevar fasaitul e placut( nu e ca ala din nfs dar na)

Zicea cineva o aberatie ca fasaie discul de ambreiaj sau ca schimba vitezele fara sa calce ambreiajul...PENIBIL de prost!!!
0 voturi
A raspuns Nimelanius (2,140 puncte) acum 11 ani asa face si la mine skoda mea .. am o octavia din 2006 1.9 si asa face si la mine nu  am stat sa ma uit pe la ce ture suna asa si de alea.. da stiu ca suna .. si si la un prieten dec al meu are un seria 5 din '94 fara modificari stok stok si la fel suna .. .i de la turbo ...nu i pe duca nu se strica .. efectiv asa face el . si la loganurile de 1.5 dci am  auzit sa faca la fel numa nu asa frumos...:))....dar daca vrei sa accentuezi sunetu pune supapa /valva  blow off
0 voturi
A raspuns Sebise (520 puncte) acum 7 ani Nu e niciun blow off
Am un audi a3 2.0 tdi de 140 de caluti
acelasi lucru am crezut si eu ca are un blow de fabrica am cautat m-am interesat care este si nu am gasit nimic.
masina nu are niciun blow off de fabrica nimic de asa ceva .
sunetul acela am inteles ca e produs de turbo...cum?
Turbina ii da presiune de aer la motor iar cand lasi de acceleratie ecu isi da seama ca presiunea este prea mare eliminand presiunea prin evacuare...
acum intrebarea care mi-am puso si eu....pe unde ajunge presiunea de aer in evacuare...raspunsul este...prin supapa egr ecu deschide supapa egr...la mine am un racitor de gaze deci ecu stie sa deschida si egr si clapeta de la racitor care face legatura dintre esapament si admisie.
ce nu stiu inca si nu inteleg este ca... in acel moment cand fluiera pe toba parca imi intoarce aer si pe teava de la filteu de aer.
daca am gresit in ceva rog sa fiu corectat.
si daca stie cineva cum putem accentua acest sunet fara blow off sa ne spuna si noua.
Unii spuneau sa blow off pe diesel nu e sanatos pt ca la diesel admisia este directa nu mai are clapeta sa stopeze presiunea...mentionez ca amea are clapeta chiar inainte de egr.am mai jos senzorul de presiune, mai sus este clapeta care imi blocheaza aerul, pe urma egr si in final admisia la motor.
repet daca stiti careva cum accentuam acel sunet fara blow rog sa imi spuneti si mie si sa ma corectati daca am gresit
si am uitat sa spun la mine in treapta 1 face cam incetut...iar in restul in toate fluiera

Comentarii:

A comentat lazarcristi2002 (100 puncte) acum 6 ani

editat de lazarcristi2002 acum 6 ani

Ca sunetul acela sa fie mai accentuat, trebuie sa eliminati catalizatorul, intermediara( daca e cazul) si finala! Deci mai precis teava goala din fata pana in spate dar la final trebuie si o toba mai sport sau facuta custom! Eventual pentru un sunet si mai frumos, o teava mai groasa decat cea originala si sunetul va fii mai placut! Tin sa precizez ca masina nu va mai trece inspectia tehnica din cauza noxelor si atunci va trebuii sa puneti inapoi evacuarea originala a masinii! Dar nu la toate masinile va face acel sunet care voi ii spune-ti blow off valve sau mai stiu eu cum! Sunetul vine din turbina si depinde de la turbo la turbo! Daca si tu vrei sa aflii daca masina ta face la fel, accelereaza jumatate din cursa pedalei pana la 2000-2200 de ture si apoi elibereaza accelratia brusc si calca ambreiajul in acelasi timp la unele masini se aude si pe reducere fara a mai calca ambreiajul, doar ridici brusc piciorul de pe acceleratie! Dar dupa cum am spus nu la toate masinile se va auzii acel sunet! In general la motoarele de 1.9TDI sau 2.0TDI si depinde la fiecare de ce turbina are! https://youtu.be/P32FtP6v3yk