A raspuns
franz34sm
(900 puncte)
acum 13 ani
ati spun eu cum ar fi mai indicat. sa vinzi masina ca altfel iesi foarte mult in pierdere. asta tio spune un expert. vindeo si scapa de ea. daca nu vrei s-o vinzi ? t-i la ea si vrei s-o pastrezi ! atunci fai set motor, care te costa vreo 1000 de euro. daca ai pui alt motor ? te costa 400 de euro. plus omologatu 300 de euro. si daca tre sa schimbi ceva la motor, aia de la magazin a-ti cer datele din talon. tu cum ai schimbat motoru - ce talon ai dai? ce date ? ai alt motor. ce faci ? talonu tau nu se potriveste cu motoru pe care l-ai schimbat. si daca gasesti un motor exact ca al tau. ce faci ? scoti motoru folosit si bagi altu tot folosit ?. orice faci - o sa pierzi de la 700 pina la 1000 de euro. deci nu se merita. cel mai bine S-AL VINZI . si banii pe care ai vrut sa-i bagi in masina plus banii cu cit vinzi masina - ati cumperi alta masina buna si scapi si de dureri de cap. inainte sa-ti cumperi alta masina o duci la mecanic, o pui pe rampa si verifici sa nu fie lovita masina, bucsi fata - spate, rotule, capete de bara, telescoape, tobele sa nu fie gaurite sau ruginite. si compresia la motor. daca ala a cui e masina nu te lasa sa verifici compresia la motor, atunci o verifici tu. cum ? o bagi in viteza a doua sau a treia si ai dai gaz. daca motoru se opreste , atunci n-o cumpara ca n-are compresie buna. si normal mergi cu ea la drum lung si ai dai talpa, sa vezi - ca poate la peste 5000 de turatii sa t-i se intrerupa alimentarea. daca faci toate astea - n-o sa ai treaba cu masina garantat. sa faci set la motor, e cea mai mare prostie. daca apar probleme minore la o masina, schimbi ce-i de schimbat la ea. dar daca apar probleme majore, o vinzi urgent. nu te mai complica s-o repari. asculta tu de un batrin cu experienta.