A raspuns
dadi_t
(37,630 puncte)
acum 13 ani
Poti sa-ti dai si nr. de inmatriculare ca sa stie lumea ce masina sa nu cumpere, in caz ca o s-o vinzi ? :)
De ce naiba sa schimbi la 5000 rpm la un diesel ??? OMFG !!!
Zona rosie incepe deja de pe la 4800 rpm, 4500 in unele cazuri. Dca nu ti-e gradata nu inseamna ca nu exista, inseamna ca nu s-au mai obosit sa modifice turometrul de la motorul pe benzina !!!
Daca o sa mai mergi cu sfaturi de la incompetentii de la reprezentanta, n-o sa apuce multi km aceasta masina, in bune conditii. Ei doar te asteapta cat mai repede.
Defectarea injectoarelor n-are nicio treaba cu turatia motorului...este o aberatie crasa. Ele se strica din cauza combustibilului f. prost de la noi, dar si a unor serii de inject. proaste, care mai apar cateodata.Asta pt. ca ti-am vazut un comentariu anterior despre injectoare.
In timp ce masinile din afara fac lejer 400 000-500 000 de km, a ta o sa sune ca un TRACTOR pe la 200 000, de la turatul excesiv si complet inutil.
Cat despre "problema" ta, este normal ca atunci cand franezi si masina este scoasa din viteza( alt lucru COMPLET gresit), sa se tureze un pic.