4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > de ce vibreaza tare?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce vibreaza tare?

am un golf 4 din 2002 benzina 1,4 16 valve 75 cp. am avut toba sparta si am sudat-o. cum trec de 3000 turatii incepe sa vibreze totul in masina si de aude un barait puternic. m-am uitat la toba si nu se vede sparta. cand sta la relantii nu se aude nici un barait si cam pana in 3000 de turatii. care sa fie oare problema? va multumesc
A intrebat puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 11 ani poate atinge undeva traseul de la evacuare
0 voturi
A raspuns Cezar1 (5,680 puncte) acum 11 ani Salut
Poate cand ti-a sudat toba a obstructionat putin traseul de evacuare..parerea mea
0 voturi
A raspuns vwvento (49,280 puncte) acum 11 ani Mai mult ca sigur iti atinge unde traseul de evacuare pe caroserie!
Baga-te sub ea si vezi care ar fi problema!
0 voturi
A raspuns bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 11 ani problema a fost cumva la racordu flexibil cand a trebuit sudata?pt ca daca pui teava in loc de racord asta se intampla
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Ai avut toba sparta adica intr-un punct sau rupta de tot?
Daca a fost demontata de pe masina se verifica daca au fost remontate suporturile elastice de cauciuc.
Daca a fost rupta de tot,verifica daca a fost sudata in pozitie initiala,adica drept.
In toate cazurile,suspenda masina pe elevator pune pe cineva sub masina si tine-o turata la 3000rpm.
Verifica toate prinderile,daca au fost remontate toate suporturile la loc,si nu il ultimul rand daca e in pozitie dreapta.
Toba daca ajunge sa se vada sparta,nu mai stai in jurul masinii.
Pentru fisuri,daca nu se constata defect de prindere,pune o carpa in capatul tobei,tine apasat accelereaza si asculta atent.Doar asa poti auzi mai bine unde e zgomotul.

Comentarii:

A comentat puiudiaconu (5,060 puncte) acum 11 ani eu am dat toba jos si am facut semn cum vine.i-am pus totate suporturile la imbinate pe la jumatatea masinii i-am strins bine colierul. mersi mult de raspuns!!