4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Golf 3 Indicator Benzina (Plut...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Golf 3 Indicator Benzina (Plutitor de Nivel) !!!

Salut .... Ma intereseaza sa aflu daca se repara plutitotul acela de pe pompa sau cam cat ar costa unul pt ca eu am aceiasi problema ..de ex azi imi arata ca eram pe rosu aproximativ 2-3 L , am alimentat cu 10 L si imi arata ca am 20 L )) ciudat .. iar cand pun frane sau fac viraje se misca si acul sus jos :S ... Problema asta ma cam obsedeaza niici la drum nu pot sa plec doar cu sticla de rezerva in porbagaj ... Ms Mult acest topic este exact pt Golf 3 ... <!-- / message --> 

A intrebat b0g0s (900 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

+7 voturi
A raspuns Just_Me_AXY (10,780 puncte) acum 12 ani aceasi problema am avut-o si eu .
Am scos sonda litrometica(plutitor) si l-am masurat (e defapt o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de cresterea sau scaderea lichidului  astefl misca acel butoias de plastic .
La mine a fost distrusa (arsa) am luat-o in mana si am fost si am cautat ... am gasit la fel am montat fara sa o introduc in rezervor , si am miscat usor butoiasul sa vad daca imi raspunde indicatorul din bord , apoi am golit rezervorul si am montat tot si am inceput sa torn motorina in cazul meu pana s-a stins becul... am masurat si la mine se aprinde acum cand scade sub 5L in rest functioneaza ok .Acum cand se aprinde becul stiu ca mai am 5L spre sa fie de ajutor;)

Comentarii:

A comentat ionutjoyzevy (100 puncte) acum 6 ani Salutare !
Zi.mi te rog si mie care e procedeul de a scoate plutitorul , trebuie sa scot tot ansamblul acela din rezervor cu tot cu pompa de benzina ,sau se scoate separat ? Merci
+5 voturi
A raspuns simy82 (3,010 puncte) acum 12 ani la toate golfurile e la fel.stai linistit ca nu ai ce i face.asa face si la mine cu toate ca am mai schimbat o odata
+4 voturi
A raspuns viiper91 (1,670 puncte) acum 12 ani din cate stiu eu (sper ca nu ma insel) problema cu viratul si miscatul acului sunt din cauza ceasurilor de la bord , exista unele modele "electronice" daca pot spune asa , ca pana la urma toate sunt electronice , acele ceasuri functiuneaza cu niste motorase , unul pentru fiecare ceas(adica 4 , vitezometru , turometru , lichid racire si combustibil) ,acele sunt controlate de motorasele electrice, in cazul tau( si al meu din pacate:)) ) exista aceste ceasuri ce funciuneaza pe parghie , acele combustibil si apa se ridica intr-un interval mai lung , fatza de cele cu motoras care se ridica instantaneu. din cate mai am observat eu , acele ceasuri cu motorase au numerotarea vitezometrului de la 0 la 200 (220 240 dupa caz) si cred ca sunt pe golfurile de dupa `95, iar in cazul celor cu parghie incep de la 20 -200 (220 240 .. dupa caz) . sper ca am fost de ajutor ,bafta

Comentarii:

A comentat SSteFan (650 puncte) acum 12 ani Am exact aceeasi problema. Da asa e m-am interesat pe la mecanici si peste tot si au spus..daca vrei ia-ti ceasuri de golf peste 95' si ai rezolvat problema.daca nu te deranjeaza asa tare  si vrei sa stii totusi cata benzina mai ai in rezzervor stai cu maisna pe un loc drept si tine motoru pornit 1-2 minute..acul se va ridica la valoarea normala.
De obicei bag benzina si merg dupa calcule matematice:))
50 de lei 100 de km...am 1.4 benzina..da nu merg prea linistit...
In concluzie..iati ceasuri noi :D
+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Toate golfurile au problema asta, si benzinarele si cele pe motorina. Nu ai ce sa faci. Asta e.
Salut :)

Comentarii:

A comentat segundo (230 puncte) acum 12 ani i-ai raspuns de parca ar avea masina cancer si n-are ce sa-i faca.
0 voturi
A raspuns SSteFan (650 puncte) acum 12 ani Am exact aceeasi problema. Da asa e m-am interesat pe la mecanici si peste tot si au spus..daca vrei ia-ti ceasuri de golf peste 95' si ai rezolvat problema.daca nu te deranjeaza asa tare  si vrei sa stii totusi cata benzina mai ai in rezzervor stai cu maisna pe un loc drept si tine motoru pornit 1-2 minute..acul se va ridica la valoarea normala.
 De obicei bag benzina si merg dupa calcule matematice:))
 50 de lei 100 de km...am 1.4 benzina..da nu merg prea linistit...
 In concluzie..iati ceasuri noi :D
0 voturi
A raspuns 91-GRS (1,640 puncte) acum 12 ani schimba ceasurile cu unele mai noi de '96, le recunosti usor, la alea de dupa 96 lumineaza semnele alea de jos gen baterie, ulei, apa, iar la alea vechi lumineaza in patrat, nu are nici o problema plutitorul, stiu ca este enervant si la mine e la fel :)
0 voturi
A raspuns oveto (3,320 puncte) acum 12 ani Nu stiu cat de mult Contaeza indicatoarelele de bord deoarece am mers ceva timp cu un golf din 93  si nu facea in nici un fel indicatorul de benzina scadea o data cu consumul de benzina :D in schimb am observat asta la matiz si la honda civic dar miscarea acului era lenta !
0 voturi
A raspuns Fydo (140 puncte) acum 11 ani Am avut eu golf 3 1.6 benzina (ABU) cu ceasuri pe parghie care m-au dus la disperare un timp. Cand a venit vremea sa le schimb pentru ca aveam ceas analogic in loc de turometru am cautat ceasuri cu motorase dar problema tot nu s-a rezolvat in totalitate pentru ca el doar primeste valoarea care e trimisa de ECU si tot scade odata brusc si isi revine usor usor. Deci crede-ma ca nu rezolvi mare lucru.
0 voturi
A raspuns lucian89 (1,080 puncte) acum 11 ani aceeasi problema o am si eu...cand creste cand se lasa. am 1.4 benzina si consum de GTi :)) la mers de pensionar :D probabil mai are si altele defecte