A raspuns
tavi_cc
(15,590 puncte)
acum 13 ani
este in 2/4 timpi?de 50,125 sau 150 cc?detalii man,detalii.Asa iti pot spune ca daca este in 2 timpi este posibil sa fi uzat prematur cilindrul si pistonul(coeficienti de dilatare diferiti,fara ungere-uzura prematura).Daca este in 4 timpi atunci problema este altfel;din cate vad ai schimbat uleiul,asa ca tind sa cred ca este in 4 timpi,prevazut cu baie de ulei.Atunci verifica pompita aceea de ulei,da capacul culbutorilor jos si vezi daca exista ulei in rampa sus,de obicei prin barbotaj se realizeaza ungerea.Ce ulei ai bagat?Nu se utilizeaza orice ulei,recomand motul si motorex sintetic sau un ulei mineral(tot de la acesti 2 mari producatori) toate acestea depinzand de data de fabricatie a modelului tau si motorizare.Revin-o cu detalii pentru a te putea ajuta.Succes