A raspuns
vyrus_20
(24,370 puncte)
acum 13 ani
pt saboti trebuie sa ai un pic mai mult timp decat pt schimbarea placutelor. demontezi roata , scoti piulita butucului si te inarmezi cu un ciocan in caz de nu iese prea usor tamburul daca nu in lovesti pe toata circumferinta lui pana cand isi formeaza un pic de "joc" sa iasa. la indepartarea tamburului ai grija sa nu strici si rulmentul. sabotii in mod normal au doua sigurantze cu cate un arc una sus si alta jos. se scot sigurantele se scoate cablul de la frana de mana si ar trebuii sa iasa relativ usor. de preferat ianinte sa ii dai jos sa te uiti cu mare atentie la ei cum sunt montati sa ai indee cum sa montezi noul kit (recomandabil ar fi sa schimbi si garniturile de la pistonasele de frana ca ulterior sa nu apara probleme dupa un timp cu ele si sa repeti toata povestea asta ,la schimbarea lor se pierde si un pic de lichid de frana) se monteaza totul in ordinea inversa demontarii si drum bun . daca se schimba garniturile pistonaselos este necesar aerisirea sistemului de franare incepanad cu cea mai indepartata roata de pompa de frana. spor la treaba !
pretul de 80 lei este / bujie . daca nu are probleme la pornire in sezonul rece nu vad de ce este necesara schimbarea lor.