4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > intra greu intr-a 1 a la rece

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Intra greu intr-a 1 a la rece

Problema este la un Opel Astra G 1.7 cdti.cutia de pe masina este luata de la dezmembrari.chestia este ca intra foarte greu in prima treapta cand este rece.dar nu cand sunt oprit.cand incetinesc si este nevoie de ea,intra foarte greu.dupa vreo 10 km de mers nu mai am aceasta problema.de la ce ar putea fi?(si da,ambreiajul il calc bine,pana la podea si tot foarte greu intra)
A intrebat grasuxxl11 (2,180 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Verifica lichidul de frana sa fie la nivel.

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Doresc si eu o explicatie la minusurile mele.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani Pt. ca-s plante. Nu stiu ei care-i treaba cu lichidul de frana si ambreiaj.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 13 ani Mah mecaniciii lu peste,nu mai da-ti - in plm daca sunteti patrati si ati invatat mecanica de pe goagle,pariez ca astia care va plimbati cu minusuri,nici nu ati vazut o carte de mecanica in viata voastra.Scrieti macar de ce da-ti -,sau va e tarsa de mecanica de pus capace la borcane pe care o stiti?
+2 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani eu zic sa verifici uleiul din cutia de viteze, l-ai schimbat cand ai luat cutia? si de care ai pus? daca ai pus mai gros asa se intampla
+3 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani

editat de dadi_t acum 13 ani

L-ati umplut de minus pe alex_sparco de copaci ce sunteti.

Sistemul hidraulic de actionare a ambreiajului functioneaza cu lichid de frana si este alimentat din rezervorul comun de lichid de frana.
El s-a gandit bine, dar totusi nu cred ca-i asta aici.


@grasuxxl11

1.Tu zici ca la cald iti intra bine in tr. 1 cand "incetinesti", adica cand te afli inca in miscare?
Te intreb pt. ca la multe masini si la mai toate Opel-urile, masina trebuie sa fie aproape de tot oprita ca sa intre in prima treapta. Daca masina se misca, nu intra sau intra greu si negociezi cu tr. 2.

2. Ai pus in cutie tipul de ulei recomandat de producator si cantitatea exacta?

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani la 1. nu stiu sigur cum e la opel dar la toate masinile cu care am mers intra a 1-a din mers...(am facut scoala pe un mercedes a170 cdi si fata cu care eram la orele de condus  de la a 2-a ii dadea a 1-a in loc de a 3-a si intra lejer, nici nu isi dadea seama), dar cine stie, sa incerce si el 1 data sa opreasca masina de tot sa vada daca mai face la fel
A comentat bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 13 ani eu am avut cateva opeluri de anglia cu volanu invers si diesel si benzina si mereu incurcam vitezele vroiam sa dau de la a 4-a a 3-a si dadeam a 1-a in mers ziceai ca sare motoru prin bord.
+3 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 13 ani Salut!
Referitor la problema ta,pe langa ce a spus colegi alex si dadi_t,mai trebuie sa refaci si timonieria cutiei.
Personal am condus Astra g 1,7dti,am facut scoala de soferi pe ea aceeasi problema,la viteze mici si la plecarea de pe loc,faceam culturism ca sa intre in 1-a.
S-a rezolvat problema ulterior cu reglatul timonieriei cutiei.

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 13 ani Buna asta cu culturism :)))).....
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 13 ani Enervant mai ales la scoala unde instructorul meu se credea mecanic si nu ma lasa peste 2000 ture cu masina,ca ii stric turbina,schimbam de imi sareau capacele si al dreacu,a facuto dupa ce am dat examenu pe ea:))
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani Instructorul ti-a facut bine, nu-l vorbi de rau :). Asta e unul din punctele condusului ecologic. Daca te lasa sa faci tu "avioane" erai depunctat pt. conducere ineficienta si, poate cu alte depunctari, puteai sa pici :).
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 13 ani Salut!
Chiar am auzit zilele astea pe cineva depunctat pe motiv ca nu a conduc ecologic,e posibil asa ceva?
Stii ca pentru asta sunt 7 puncte penalizare.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani Este foarte posibil si perfect normal dupa parerea mea.
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani Pentru inceput se inlocuieste uleiul din cutia de viteze.Dupa serie sasiu poate fi cod 09 120 541 sau 90 540 998 , cantitate 1.6 L.
Daca se presupune ca defectul ar proveni de la actionarea ambreiajului se incearca dublu-triplu ambreiaj inainte de a incerca in treapta de viteza dorita.
Treapta I-a este nesincronizata ,deci poate da dificultati la schimbare mai ales la temperaturi joase si masina in miscare.
Deoarece problema se remediaza la motor cald , e posibil ca uleiul sa numai aiba proprietatile necesare.
+2 voturi
A raspuns grasuxxl11 (2,180 puncte) acum 13 ani e o problema.nu stiu de care sau cat ulei a fost pus.pentru ca nu eram acolo sa vorbesc cu mecanicu sa il intreb sau ceva.tata s-a ocupat de toate.iar uleiul a fost pus acum 2 saptamani.si asa face inca de la inceput,dar astazi mi-am amintit sa intreb.cand o sa am timp,o sa ma apuc de verificari.multumesc mult
si sa nu uit, la intrebarea lui dadi_t raspunsul este da,atunci cand ma aflu inca in miscare
+2 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 13 ani E normal ce patesti tu,chiar si cu uleiul corect pus in cutie si in cantitatea necesara,este frig afara,masina rece o iei deja la 0 grade sau mai putin,uleiul de cutie este in general mai vascos decat cel de motor,si este foarte vascos la rece.
Daca era din timonerie aveai probleme si la plecarea de pe loc nu doar cand vrei sa bagi a 1-a in mers ,deci nu-ti fa griji din punctul asta de vedere :)

Comentarii:

A comentat grasuxxl11 (2,180 puncte) acum 13 ani esti sigur?sa stiu daca ma duc cand am timp cu ea prin service sau nu...
A comentat julaikos (47,330 puncte) acum 13 ani Da sunt sigur,sunt multe masini la care nici dupa ce s-a incalzit bine motorul ,implicit si cutia nu poti baga a 1-a decat cand se misca foarte foarte incet;am avut la munca un tot opel astra si acelasi lucru pateam;doar ca sa stii,nu e recomandat sa bagi treapta 1 din mers,se presupune ca o folosesti doar sa pleci dupa loc,daca masina e in miscare lasi a doua si gata :)
O timonerie dereglata se lasa cu belele si in alte trepte nu doar in treapta intai  :)
–1 vot
A raspuns razvanpower (2,640 puncte) acum 13 ani Tin sa te informez ca viteza 1 este doar pentru plecarea de pe loc, iar dak iti intra greu e fiindca viteza 1 nu este sincronizata. Unde ati facut scoala de soferi ?? La pitesti:))

Comentarii:

A comentat grasuxxl11 (2,180 puncte) acum 13 ani nu stiu ce legatura are faptul ca intra greu intr-a 1 a si scoala de soferi.poate tu stii mai bine.si poate folosesti tu a 2 a cand ai roata in miscare putin,insa eu nu