A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
Felicitari,azi ai invatat inca o lectie.
1.Motorul nu se spala,se face detailing.Adica se ia fiecare componenta,majoritate si cele mari vin demontate,se spala individual se usuca in alt loc decat masina.
2.Elementele fixe(loc,etc)se spala separat,cu un detergent special si care sa nu curga(acel detergent costa si nu se gaseste la colt).
3.Un serviciu de spalat motor(impropriu spus,facut ca la carte se cheama detailing).
4.Nu poti trage la raspundere omul de la spalatorie,cel ami probabil e un angajat care munceste pt salariu nu pentru clienti si multumirea lor(corect era sa iti zica pe riscu tau sefu).
Problema curentului slab e din cauza conexiunilor electrice,mufelor ude sau chiar a centralei sau cutiei de sigurante.
Stop inseamna ca unul sau mai multi senzori fie sunt in scurt si au fost exclusi din ecu ca sa nu ia foc,fie au fost scurtcircuitati si te asteapta o nota frumoasa de plata.
PS.Inainte de a face lucrari de genul(chiar daca pare un simplu spalat) informeaza-te si mergi unde se face de calitate.