4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > dece imi urca temperatura la a...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Dece imi urca temperatura la apa in bordcand trec de 130 km la ora, acu imi trece la maxim,trece de rosu?

cand trec de 130 km la ora,si mentin sau mai cresc viteza,acu la apa imi trece de rosu,scade urca iar ,dar nu imi arunca apa si nu lam prins sa fiarba,in moment ce reduc imediat scade si indicatoru la apa, si daca merg mult cu ia la 150 km la ora,acu nu prea mai scade sta tot pe rosu,la maxim,si atunci imi da si eroare la motor,pornesc ventilatoarele,nu mai merge bine masina,dar furtunele de la radiator sunt reci,si nu fierbe nu arunca apa afar,am facut peste 6000 de km in conditiile astea,dar am evitat sa merg peste 130km la ora,presiune pe instalatie e foarte mica,pot desface busonul la lichidul de racire cu motorul pornit
A intrebat trancotavali (260 puncte) acum 10 ani in categoria Martori de bord
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat trancotavali (260 puncte) acum 10 ani mentionez ca am schimbat termostat si sonda de apa,si in toti km care i-am facut cu masina 6000 de cand am problema asta nu am complectat lichid de racire nu imi scade nivelu

11 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Ce masina/model/motor?
Daca furtunele de la radiator sunt reci e clar ca nu ajuge apa in radiator(cea de la motor) sau ca ai conductele infundate.Revino cu mai multe detalii despre masina,altfel nu te putem ajuta.

Comentarii:

A comentat trancotavali (260 puncte) acum 10 ani este un ford focus din 2000,  1.6 ,  16V, 101 cai,benzina si gpl, daca stau pe loc se incalzeste toate furtunele, inclusiv radiatoru peste tot,porneste termocupla,circula normal apa, daca il iau la impins pana in 120 merge normal,urc cobor nu conteaza,dupa 120 in sus incepe sa urce apa la bord, dar repet nu imi arunca apa,nu lam prins sa fiarba,dar in momentu cand reduc viteza scade instant apa,si furtunu care iese din motor si intra in radiator se incalzeste putin,am facut si test la masina nu imi da nici o eroare,dar pe test in mers imi da si 135 de grade ca ajunge apa
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani La 135 de grade,daca e apa si nu e antigel,trebuie sa scuipe pe undeva sau sa calezi motorul.Eu as schimba senzorul de temperatura si curati instalatia8furtune,radiator,radiator habitaclu).La viteze mari ar trebui sa scada temperatura(motorul se raceste si de la aerul rece care ajunge prin grila).
A comentat trancotavali (260 puncte) acum 10 ani am antigel in ea ,si am patit primadata iarna,erau chiar si sub 0 grade, sonda de temperatura am schimbato,sa fie infundat ceva nu cred,lichidul de racire e foarte curat
A comentat trancotavali (260 puncte) acum 9 ani MA BAGA RAU IN CEATA MASINA ASTA,AM SCHIMBAT POMPA DE APA,SI AM MERS DUPA FARA TERMOSTAT,am mers 16 km numa cu 190 km pe ora,nici o prooblema apa a stat la mijloc,normal,dupa care am montat alt termostat si nu am ajuns prea departe ,aceasi problema,cand o calc putinurca si scade temperatura,de data asta numa cu apa in ea fara antigel,nu o arunca ,dar daca deschid capacul in mers pe furtunele care intra in vasul de expansiune imi scoate bule de aer,poate fi totusi arsa garnitura sau chiuloasa??????dar dece nu arunca lichidul afara cu busonul la vas inchis???
A comentat Orgovan (140 puncte) acum 3 ani O mare rugăminte am la dumneavoastra  dacă mă puteți ajuta cu o informatie  la ford focus din 2003 1.6 benzină 16 valve imi urcă acu din bord peste roșu  și totuși nu-mi aruncă apa afară, nu fierbe apa  . Asta doar cand circul la drum întins în treapta a 5 la viteză de peste 100 km pe oră. Am oprit de multe ori și apa era in regula ventilatoarele de răcire funcționează non stop fără oprire??????????????
0 voturi
A raspuns trancotavali (260 puncte) acum 10 ani este un ford focus din 2000,  1.6 ,  16V, 101 cai, daca stau pe loc se incalzeste toate furtunele, inclusiv radiatoru peste tot,porneste termocupla,circula normal apa, daca il iau la impins pana in 120 merge normal,urc cobor nu conteaza,dupa 120 in sus incepe sa urce apa la bord, dar repet nu imi arunca apa,nu lam prins sa fiarba,dar in momentu cand reduc viteza scade instant apa,si furtunu care iese din motor si intra in radiator se incalzeste putin,am facut si test la masina nu imi da nici o eroare,dar pe test in mers imi da si 135 de grade ca ajunge apa
+1 vot
A raspuns cosmin_badea (200 puncte) acum 10 ani Nu este normal sa iti ajunga temp la 135 de grade  este enorm parerea mea daca la  relanti merge normal si se incalzesc toate furtunele vezi sa nu ai ceva pe la pompa de apa sau alta treaba dai termostatu jos si incearca fara el
+1 vot
A raspuns silv33r (6,650 puncte) acum 10 ani Daca nu e infundat traseul , e pompa de apa , incearca sa circuli cu masina mai usor , fara a trece de maxim 100 de grade altfel o sa ii fisurezi chiuloasa si o sa vezi dupa aia distractie !
0 voturi
A raspuns trancotavali (260 puncte) acum 10 ani eu nu inteleg cum poate sa ajunga la 135 de grade si sa nu arunce un gram de lichid afara,se duce acu pana in capat dar nu arunca afara apa,si toate astea dupa ce trec de 130 km la ora,am incercat sa merg cu viteza a 3 la 100 km la ora , 4000 de ture,nu e nici o problema sta apa normal,cum trec de 130 urca scade dar daca ii dau mai mult nu prea mai scade.si totusi nu am  calat motoru ca am mers destul de mult asa
0 voturi
A raspuns rollyman08 (140 puncte) acum 7 ani aceaiasi problema o am si eu la un ford focus 2000 1.4
se pare ca atunci cand schimb viteza intr-a 5 a incepe sa se ridice apa
ideea e ca nu incinge deloc
cineva mi-a spus sa nu fie ceasul din bord defect
mi se pare o solutie
mentionez ca am bagat-o pe tester si nu a aratat niciun defect
0 voturi
A raspuns Luci_2017 (180 puncte) acum 6 ani Salut acceasi problema o am si eu cu un ford focus din 2001 am montat gpl pe el după câteva mii de km a început sa crească temperatura brusc la peste 120 km/h, cu cat accelerat cu atât creste temperatura ,reduci brusc sum 120 la fel scade brusc la normal.dar am observat ca daca o trec pe benzina o poți accelera pînă la 200 km /h fara sa se întâmple nimic masinamerge normal . Am schimbat tot pompa termostat radiator
0 voturi
A raspuns Luci_2017 (180 puncte) acum 6 ani Este posibil sa fie din cauza uleiului din motor? Am in el 5 / 30 cel dedicat ford , dar am vazut ca uleiu pt gpl este 15 / 40 poate fi o problema si asta?
0 voturi
A raspuns georgeborfas (140 puncte) acum 6 ani Aceeasi problema o am si eu si nu ii dau de cap nici la cel mai bun service sa va spun ce am schimbat poate gasim o solitie ...pompa de apa, termostat , senzor temperatura pe original care a costat 300 de lei senzor turatie... antigel le.am dat jos de 6 ori si aceeasi problema...
0 voturi
A raspuns diabolikberzebubu (140 puncte) acum 6 ani Daca nu ai rezolvat problema sa sti ca e de la gpl cei care lau nontat lau montat in serie iar el trebuia legat in paralel pe sistemul de racire...si eu patesc lafel iar acum fiind frig nu mai face probleme dar vara maxim 100km/h merg ca dupa urca apa dupa cum accelerez
0 voturi
A raspuns Orgovan (140 puncte) acum 3 ani O mare rugăminte am la dumneavoastra  dacă mă puteți ajuta cu o informatie  la ford focus din 2003 1.6 benzină 16 valve imi urcă acu din bord peste roșu  și totuși nu-mi aruncă apa afară, nu fierbe apa  . Asta doar cand circul la drum întins în treapta a 5 la viteză de peste 100 km pe oră. Am oprit de multe ori și apa era in regula ventilatoarele de răcire funcționează non stop fără oprire??????????????