Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Am un bmw 320 diesel am turat motoru ca am ramas intepenit si a iesit fum nu mai e ulei la joja .motoru ramasese turat?

Am un BMW 320 Diesel. Am turat motorul la 5000 ture, a iesit fum, am pierdut uleiul, la joja nu este ulei, motorul a ramas turat fara chei in contact.

Am scos borna de la baterie si s-a oprit. Acum nu mai nu se mai invarte motorul la cheie.

Ce poate avea?
A intrebat Claudiu96 (200 puncte) acum 7 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

13 Raspunsuri

+6 voturi
A raspuns julaikos (47,330 puncte) acum 7 ani poate fi varza cu carne,am asistat la un eveniment dinasta si nu e placut,practic motorul in loc sa mearga pe motorina,incepe si consuma uleiul,si cand ramane fara de la turatia aia fie se topesc pistoane,fie se gripeaza ,se mai rupe distributia...chestii "marunte"
iti recomand cu caldura sa cauti alt motor...
0 voturi
A raspuns Claudiu96 (200 puncte) acum 7 ani da mersii dar de ce a curs ulei sub ea nu mult cam un litru

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 7 ani Probabil s-a spart ceva...
A comentat sebach22 (1,520 puncte) acum 7 ani a curs un litru ca restu l-a papat...
0 voturi
A raspuns danyeliu (2,780 puncte) acum 7 ani asta cred ca ai patit din cauza turbinei sa spart si a  dat cu uleiu in aspiartie...era  bn dac reuseai sa bagi in viteza si sa il opresti in viteza....dar totusi incerca sai scoti injectoarele si sal invarti la mana sa vezi cum se invarte ,uneori la  mie unu sa zic  asa se mai salveaza si ramane blocat din cauza a uleiului pe pistoane....
+4 voturi
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 7 ani Bravo! Ai reusit sa distrugi un motor in timp ce vroiai sa iesi din zapada.
Ai distrus probabil turbina, injectoare, pistoane... . Cel mai sigur il duci la fier vechi. Esti de pus pe you tube.

Unde ai invatat tu sa iesi din zapada sau de oriunde esti blocat, turand in draci motorul si facand gheata dedesubt?

Nu stiu fratilor cum luati unii carnetul, dar mai mult de ghidonul unei biciclete n-ar trebui sa vedeti in fata.

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 6 ani Subscriu la ceea ce a spus colegul, cand ramai intepenit in zapada/noroi sau alta suprafata pe care rotile nu au aderenta, incerci din ambreaj sau eventual ajuti motorul cu putina pedala, de dat "blana" nici nu se pune problema.
0 voturi
A raspuns sebach22 (1,520 puncte) acum 7 ani 5000 la diesel !? .....dezmembrari. Alt motor.
+2 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 7 ani 99% a crapat turbo si motorul a functionat pe ulei in loc de motorina. in functie de timpul care s-a scurs de la inceputul problemei pana cand ai oprit motorul s-ar putea ca motorul sa fie salvat sau nu. in astfel de cazuri cel mai bine e sa opresti motorul in viteza. ii dai a-5-a si tii frana apasata. daca ii scoti borna de la baterie si incarcarea iti functioneaza s-ar putea sa ai surpriza ca motorul sa functioneze  pe alternator in continuare.doar un mecanic te mai salveaza, si ai grija sa nu fie unul care sa traga pielea de pe tine
0 voturi
A raspuns obi1 (3,080 puncte) acum 7 ani parerea mea este ca turbina este cea care a cauzat problema. ai fortat masina, iar pe linga cuzinetul de la paleta de admisie a turbinei, a iesit uleiul pe acolo si la tras in motor, si cum uleiul se aprinde prin compresie, se tureaza motorul de il sar pistoanele
+1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 7 ani motorul tau poate avea destule, chiar multe, daca stau sa ma gandesc...foarte multe, si acelea numai rele.
 In primul rand felicitari pentru turatia la care ai reusit sa ajungi  cu dieselu'.
 In al doilea rand succes pe viitor in cautarea unui motor complet de bmw 320 D (injectoare, distributie, turbo...)
 In al treilea rand bafta cu viitorul motor pe care-l vei achizitiona, daca nu il cumperi cu garantie.

in rest...spor la turat motoare!!!

cat despre ulei, ti-a curs pe jos un litru pentru ca restul l-a consumat motorul.
0 voturi
A raspuns ionut6969 (2,610 puncte) acum 7 ani :)):)):))=))=))=))) marad in hohote :))) bai esti tare :)) iati un scooter si tureazo kt vrei :))
 

akma serios ai fak burnout p gheatza:)) so fi spart baia de ulei si tia zburat pinioanele .. :))) asa a patit unu cu seat cordoba roshu parca pe youtube ... spaniol :)) cauta pe youtub vezi dak se potriveste :))

Comentarii:

A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 6 ani Nu rade de nenorocul omului, si la ala cu Seat-ul, nu diferentialul i-a puscat?:))
0 voturi
A raspuns bogdas (280 puncte) acum 6 ani ce taranusi sunt unii (nu ma refer la cel patit) , bah astia ... avea turbo defect si s a nimerit sa crape atunci cand l a turat rau si pe frig ... asa se manifesta , se tureaza motoru singur , cea mai rapida varianta la manuale este sa bagi in viteza ,iei picioru de pe ambreaj si apesi frana in acelasi timp sa se opreasca ! Ce ai mai rezolvat?

Comentarii:

A comentat raducu2006 (520 puncte) acum 6 ani incearca sai scoti injectoare si sa vezi daca poti sa invarti motorul cu o cheie sau ceva.daca se invarte si nu se aude nici un sunet sinistru poate ca scapi mai eftin/
0 voturi
A raspuns ciusucornel (140 puncte) acum 6 ani Si eu acum am patit acelasi lucru cu turbina pe autostrada ,,,am mers cu 140 la 3000 turati si usor a inceput sa scata puterea de la 140 la 130 la 120 la 100 da cred ca il aveam obosit turbo ,,,era noapte si cand m-am uitatat in oglinda in farurile masinilor din spate aveam un fum dupe mine de nu se mai putea circula, atunci imediat cu greu am tras pe dreapta si cand sa opresc motoru sa turat la maxim de sa oprit toata circulatia de atata nor de fum si imediat  am bagato in viteza si am oprito ,,brusc am scos joja si aveam lipsa cam 800g de ulei  stiu sigur ,,,cu patru zile in urma facusem schimbu si distributia ,,,am duso la mecanic pe rampa normal..,,am gasit alta turbina ,,turbina mea avea totu rupt axu paleti,,,,,si am scapat fara alte probleme,,,,,,deci daca nu o opresti in maxim 5 secunde numai ai ce salva ,,deci numai in viteza ai sanse sa o opresti  ,,fereasca dumnezeu sa vi se intample    CORNEL

Comentarii:

A comentat stresse46 (140 puncte) acum 6 ani Cand ai verificat uleiul cum era la nivel sub nivel sau peste nivel ? Ca la fel am patit si eu ...numai ca la mine cand am verificat uleiul si in seara respectiva si a doua zi imi arata la joja ca era peste nivel ,este destul de urat ce am patit noi si dasta te intreb ca vreau sa ma lamuresc si eu ,ca tocmai aseara am avut si eu parte de acest necaz
0 voturi
A raspuns stresse46 (140 puncte) acum 6 ani La fel am patit si eu ,numai ca eu am vrut sa fac pe smecherul avand un 330 D pe cerculete in limitare fara sa imi dau seama ...si am mai mers 3-4 metri cu ea la care a inceput sa imi scoate incontinu un nor alb de fum ..am oprit masina din cheie lasand-o sa se raceasca putin ,apoi am incercat sa ii dau iar cheie la fel un fum dens alb si s-a turat automat dupa care am oprito ,eu inca mai am ulei la joja si e chiar peste nivel ,aveti pareri ..ma puteti ajuta ,mi-a picat doar turbina sau mi-a picat pistoanele /injectoarele ?
0 voturi
A raspuns fashionboy01 (4,540 puncte) acum 5 ani Daca are ulei peste nivel are ceva ? cam 2-3 mm ? cred ca aprox 500ml de ulei ? am bagat intrun 520d din 2003 6 litri,si cred ca ar fii trebuit 5.5 ? sa mai scot din el sau cum sa procedez