Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Audi a6 2,5 tdi porneste greu si scoate fum alb,care ar fi cauza?

salut,am un audi a6 2,5tdi,150cv,porneste greu si scoate fum alb cu miros de ulei ars,am verificat :injectoarele,compresia din motor,pompa de injectie,bujiile,senzorul de temperatura.cu motorul rece  porneste un pic mai bine(sau daca ii scot senzorul de temperatura) cind porneste scoate fum alb ,masina trage dar la panta dupa ce se incalzeste motorul incepe sa scoata fum alb cu miros de ulei ars,am duso la mai multi mecanici dar pina acum nici unul nu a reusit sa ii dea de cap toti isi dau cu parerea o testeaza (la tester nu da erori)si isi iau bani nu stiu ce sa mai cred sau ce sa mai fac unde sa o duc sa ii dea de cap MA PUTETI AJUTA CU PARERI SI SUGESTI

MULTUMESC
A intrebat eduardoionut (170 puncte) acum 5 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat claudiu.claudiu81 (100 puncte) acum 5 ani verifica distributia ca
 e rarita de la punct de pe vreun ax

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 5 ani daca scoate fum alb ,consuma ulei ,si nu e bine ,trebuie segmentat etc......duo la un servis calumea )reprezentane ceva ,nu la colt de strada sa isi dea nea ION cu parerea !
0 voturi
A raspuns eduardoionut (170 puncte) acum 5 ani am duso si la reprezentanta la vw in alba iulia si tot degeaba sau uitat la ea ,au puso pe tester si nimic ,doar ca am platit ca sau uitat
+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 5 ani 1)Poate fi dezamorsare si trebuie verificat:
-Capacul de la suportul filtrului de motorina cu cele 4 oring-uri din el.
-Trebuie schimbate furtunasele de retur de la injectoare.
-Verificate vizual sau cum vrei tu "T-urile" de la furtunasele de retur
2)Pornire greoaie cu fum alb ar mai putea fi si de la compresie.De obicei aceasta problema apare cand se raceste timpul(temperaturi mai scazute).ECU nu simte temperatura motorului si nu activeaza bujiile si de acolo o pornire greoaie.Atunci cand intre bujiile,pornirea este buna.
Daca ar fi de la pompa de injectie,presupun ca ar trebui sa ai si martor aprins in bord.
Ar putea prinde aer pe la capacul filtrului de motorina.Poti anula acel filtru.Scoti cele doua tevi ce intra in capacul filtrului si le unesti cu un furtun si doua coliere stranse f bine.

Sursa opelforum.

Comentarii:

A comentat eduardoionut (170 puncte) acum 5 ani pornirea greoaie cu fum alb este in orice moment al zilei,nu conteaza ca este motorul rece sau cald,compresia motorului a fost verificata si este buna,de la pompa de injectie nu este nu sa aprins nici un martor in bord,nu este nici dezamorsare pentru ca sa verificat si asta
0 voturi
A raspuns fsestac (10,590 puncte) acum 5 ani Poate ai dat de un stangaci la garaj si nu tia facut testul bine, a vazut ca nu ai errori nu a mai verificat valorile  , dute la un alt garaj si mai fa un test .

Iti scapa pe undeva  presiune .

Injectoare , furtunase , filtru.

Se poate sa fie uzate garniturile de pe cilindre  si sa ai pe acolo o mica scapare . Incearca sa  folosesti  o seringa si  sa torni   cate putin motorina pe langa injectoare (Sa nu folosesti alte substante sau lichide ) . Si daca bulbuceste trebuie sa dai injectoarele jos si sa schimbi garniturile .

Verifica  fiecare furtunas  si garnitura de la filtru motorina .

Comentarii:

A comentat eduardoionut (170 puncte) acum 5 ani injectoarele sau schimbat acum 3 zile la fel si garniturile
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 5 ani Ai idee cind sa făcut ultimul schimb semeringuri supape? Si pe acolo iti poate intra ulei in camera de ardere fapt pentru care scoate fum. Posibil sa fie duse semeringurile si sa iti faca amestec motorina ulei in exces si sa scoată fum
0 voturi
A raspuns ctlaur (220 puncte) acum 5 ani Salut. Am audi la fel. Nu sare de 2500 3000 turbina Nu intra defect vacumu de pe turbina masina nu are putere injectorul cu fir e defecta electronica din el masina trepideaza si isi schimba sunetu la relanti tacheti supape uzati . scoate fum alb injector defect nu mai pulverizeaza motorina ci o pisa in piston si pistonu fin incins motorina se face gaz alb. Legat de ulei bagati ulei daca aveti peste 200 mi 10 w40 castrol magnatec si foarte important doar din italia germania acolo bidonu e 50 e ala de 4 litri si la noi e 30 e diferenta de pret e calitatea. Iar cand masina porneste greu la rece injectoare scapa presiunea si pompa imvarte mai mult sa faca presiune. La mai multi km si nu uitati sa iesim in strada daca scumpes astia motorina.
0 voturi
A raspuns Emy1973 (320 puncte) acum 2 ani Turbina trebuie schimbata