Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

BMW 525I m20?

Am fost azi cu un prieten sa isi ia un 525i din 90,motor m20 cu 170 cp.

Are cateva probleme la ea:

-scoate fum negru(am scos mufa de la debitmetru si motorul merge urat si moare)

Ce sa ii fac?

-bat 2 tacheti

Daca desfac capacul de deasupra imi trebuie o noua garnitura?

-accelerez si motorul scade sub niveul relantiului si urca inapoi

Ce sa ii fac?
A intrebat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani nu il cumpara, asta sa faci!
sau daca este ieftin pune 3-500euro deoparte(adica mai scade-i din pret) sa ii faci motorul, sau sa il schimbi

Comentarii:

A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani Deja l-a cumparat.A facut actele.
Masina trage grav.
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani trage grav pt varsta lui:-?hmmm dar oare nu a mai pierdut ceva caluti pe traseu, totusi are o varsta.....:D
e normal cand scoti mufa de la debimetru sa se opreasca.asta inseeamna ca debimetrul este functionabil.daca desfaci capacul iti trebuie o noua garnitura.

in prima faza schimba filtrul de aer si curata clapeta de acceleratie, e posibil ca fumul negru sa fie de aici sau de la vreun injector vagabond
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani

editat de alex.sparco acum 11 ani

Acum 2 ani i-a fost facut dyno si i-au iesit 167 cp.
–1 vot
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 11 ani

editat de Robert-323 acum 11 ani

are reglaje aiurea, ii mai trebuie aer, sau cineva l-a modificat si i-a dat mai mult combustibil, amestec carburant prea bogat de unde rezulta fumul negru si balbaiala aia cand accelerezi si mai intai se subtureaza dupa care se tureaza, curata si clapeta de acceleratie, si vezi daca poti sa-l reglezi corespunzator( nu e chiar simplu)