4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > care este motivul de imi scoat...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Care este motivul de imi scoate fum alb?

Buna ziua! am un VW Passat din 2002 cu motor 1.6 benzina si de ceva timp imi scoate un fum alb dar culmea ca nu imi scoate acest fum cand o  pornesc  , sau in mers , il scoate cand sta la relanti si nu mereu ci "cand o apuca " si nu stiu ce anume sa ii fac. am schimbat semeringurile si tot da. t
A intrebat Robertic (120 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 9 ani "FUMUL ALB:
 -Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
 Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
 Alte cauze pentru fum alb:
 -Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
 -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
 -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
 Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiulasa, bloc, schimbare camasa cilindru."