4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Coduri de eroare multiple la m...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Coduri de eroare multiple la motor Jeep Patriot 2.0 CRD?

Masina este un Jeep Patriot 2.0 CRD, motor VW tip BPK.

De ceva vreme am niste intreruperi in mers, uneori trepidatii, ca si cum ar functiona doar in trei cilindri. Se intampla uneori sa intre in limp mode, dar dupa repornirea motorului turatia revine la normal. Problema este ca nu pot asocia fenomenul cu nici o limita de viteza sau de turatie.

Am inlocuit tot ce inseamna filtre la revizie, de curand, inclusiv schimb de O-ringuri la injectoare.

Am verificat totul, incepand de la senzori (MAP, MAF, etc), turbina,...etc.

De curand s-a aprins martorul galben in bord si am mers la o diagnoza, care mi-a indicat urmatoarele coduri de eroare:

P0269 - Cylinder 3 Contribution/Balance

P0501 - Vehicle Speed Sensor "A" Range Performance

P2563 - Turbocharger Boost Control Position Sensor "A" Circuit Range Performance

Mentionez ca in cadrul testului de diagnoza, masina era la ralanti, dar pedala de acceleratie "arata" ca si cum ar fi fost la 94,6 %.

Toata lumea a suspectat un defect al pedalei, dar trebuie avut in vedere ca fenomenul de "limp mode" a intervenit de cateva ori si in situatia cand ma aflam in mers, pe autostrada, "pe pilot automat", fara a atinge macar pedala de acceleratie.

Unul din mecanici a presupus ca ar putea fi vorba de volanta, care ara o "bataie" la rece!

Are cineva o sugestie legata de problema mea?

Multumesc!
A intrebat Stanica (120 puncte) acum 7 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns LilianM (140 puncte) acum 5 ani Salut. S-ar putea ca raspunsul sa vina cam tarziu, nu stiu daca mai este relevant, Nu sunt de meserie,dar eu am avut aceleasi simptome la un Sprinter 213cdi, diagnoze, nebunii câți mecanici si electricieni atâtea păreri, Uite ce am facut eu, si cred ca ai putea sa faci si tu linistit si fara sa te coste nimic, (poate o ora din timpul tau) la mine a functionat. am desfacut tabloul cu sigurante si relee, pe toate le-am scos pe rand (scos,bagat de 2-3 ori), cand am terminat sub bord, am deschis capota si toate conexiunile unde am vazut fire si conectori am facut la fel, am inchis capota am dat cheie si in zi de azi functioneaza ok, problemele au devenit istorie. in consecinta undeva ceva, avea un contact imperfect, ce nu stiu, pentru ca am umblat peste tot unde am vazut fire, mai putin la faruri . In consecință marile probleme au solutii simple, si la mine a functionat. Spor la treaba.