4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Cost segmentare Z18XE(1.8 16v ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Cost segmentare Z18XE(1.8 16v opel vectra)?ulei pe tot motorul?

Salut colegi!

De curand am achizionat un Opel vectra B Caravan 2002 151.000 km 1.8 16v benzina +GPL de la un prieten,cunosc masina ii cunosc intretinerea stiu ca a avut grija de ea.

O problema careia nu i.a dat el de cap,de fapt nu l.a mai interesat deoarece si.a cumparat alta masina ,este ca motorul este plin de ulei pe el dar nu lasa balta dedesubt iar uleiul este la nivel.Nu ma pricep foarte bine la mecanica  nu stiu care ar fi cauza dar ma pregatesc pentru orice situatie.De aici va cer ajutorul prin 2 intrebari:

1:Care ar putea fi cauza motorului murdar de ulei?Poate fi grav?

2:In caz ca este grav si necesita segmentare,in jurul carei sume se invarte aceasta operatiune?

Va multumesc anticipat!
A intrebat untergraben (11,800 puncte) acum 10 ani in categoria Motor

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Daca motorul este plin de ulei la exterior,e greu de crezut ca are treaba cu segmentii.Se curata si cauta pierderile exterioare(garnituri,imbinari etc),pentru segmentare se face test de compresie(cald,rece,aer comprimat etc).

Comentarii:

A comentat untergraben (11,800 puncte) acum 10 ani motrul trage ,nu bate,distributia a fost schimbata acum 20 .000 km contitech  ulei, filtre schimbate acum 3 luni...etc.
Deci sa nu.mi fac probleme de segmentare nu?Se poate sa piarda prin garnituri pe undeva?chiuloasa e murdara tare
A comentat untergraben (11,800 puncte) acum 10 ani Am uitat sa mentionez ca uneori se mai aprinde masina cu cheie,de regula cand ii dau in goarna 4000rpm+
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Pentru masina cu cheie se verifica pe tester erori stocate/parametri functionare.Pentru pierderi exterioare,daca zici ca e plina chiuloasa,se curata si apoi se demonteaza capac chiuloasa.Are o garnitura de cauciuc,de obicei reuseste sa arunce ulei peste tot.
Ps:inainte de a demonta se curata si inspecteaza vizual.
A comentat untergraben (11,800 puncte) acum 10 ani Am inteles voi face o verificare si revin cu update.Mresi frumos pentru timpul acordat