Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce furtunul de jos de la radiator e rece si nu pornesc ventilatoarele cand urca apa peste 90 de grade?

Buna seara! Am un fiat ducato din 90 motor 1.9 TD. Am o problema destul de grava cu aceasta masina. Cand rilez cu ea pe un drum drept nu se incinge apa,cum trebuie sa urc un deal, apa creste, furtunul de jos devine rece, cel de sus cald,nu pornesc ventilatoarele, (termostat scos) . Cand o las pe loc si ajunge apa la 90 de grade pornesc ventilatoarele,din mers,nu. Mai nou am incercat sa desfund radiatorul cu o solutie,m am gandit ca este infundat, am spalat instalatia cu cel putin 150 de litrii de apa,si acum imi scoate o spuma alba dar atat de alba precum cea de bere,avand numai apa in instalatie,nu antigel. Am sa pun si poze. Eu am avut radiatorul ei original si era foarte ruginit,l am schimbat,era plin de rugina si in interior,dar mecanicul nu a spalat instalatia de mizerie si l-a pus pe acesta nou,si eu banuiesc ca toata mizeria din motor l-a infundat si pe acesta. L-am dat jos, l am spalat cu soda calcinata,a iesit 1 saptamana intreaga mizerie din el. Acum masina merge putin mai bine,dar tot se incinge motorul. Nu stiu ce ar mai putea fi...aveti ceva idei,va rog,daca cineva s-a mai lovit de o astfel de problema,si m-ar putea ajuta cu o idee..aaaa...cand pun apa in radiator si este dat jos de pe masina,si astup gaurile de sus cu mana,pe la gura de jos curge apa,iau mana de la gura de sus,curge apa parca o idee mai tare,dar imi iese si pe la gaura de sus,nu cade toata apa pe la gaura de jos. Oare sa fie inca infundat si de asta se incinge motorul? Imi cer scuze pt cat de mult am scris. Va multumesc mult! Era sa uit..se cam intaresc si furtunele,nu exagerat cat se sa umfle,dar destul de tari.

Imagini atasate

A intrebat flolungu (240 puncte) acum 1 an in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns nickbudui (42,340 puncte) acum 1 an Incearca sa speli instalatia si cu otet (pune 3 litri la un plin)lasa-l sa se incinga bine si dupa aceea il limpezesti .Daca furtunul de jos este tot rece atunci radiatorul este infundat .Spuma aceea poate fi de la vreo solutie care o fi pus-o fostul proprietar.Problema cu incinsul apei si furtunele tari ar putea fi si din garnitura de chiuloasa(poate fi ciupita ).mult succes ...

Comentarii:

A comentat flolungu (240 puncte) acum 1 an Am spalat instalaria cu otet,soda calcinata,am schimbat radiatorul,l am pus nou, chiuloasa rectificata verificata sa nu fie crapata,garnitura noua...termostatul este scos,nu are
A comentat flolungu (240 puncte) acum 1 an Garnitura de chiuloasa este noua recent pusa chiuloasa rectificata, si prin inlocuirea radiatorului am scapat de spuma. Problema este in mers la viteza cu ea, furtunul de jos incepe sa se raceasca si creste apa. Nu bolboroseste nu o arunca afara. Daca merg cu ea incet si urc si deal incet nu am probleme,daca urc tare avand viteza cu ea creste temperatura si nu mai pornesc ventilatoarele,furtunul de jos rece...sa die oare din bloc???  Multumesc mult!
0 voturi
A raspuns v14an08ea68 (940 puncte) acum 1 an Schimba termostatul ca nu deschide , după ce lai schimbat pornește motorul si lasal sa se încălzească sa deschidă termostatul si vezi furtunul de jos daca e cald.  Daca furtunul e cald ar trebui sa plece si termocuplu, daca nu pleacă schimba si bulbul de pe radiator
0 voturi
A raspuns flolungu (240 puncte) acum 1 an Am scos termostatul.  pe loc se incinge furtunul de jos si pornesc ventilatoarele la 90 de grade,problema este in mers si mai ales in panta,sau daca o tin la 90 mai mult de 3 minute creste apa,daca merg pe drum drept la 70-80nu am probleme...ma gandeam la blocul motor...eu am anulat si caloriferul de sub bord pt ca avea multa mizerie si am facut tur retur de apa direct la motor fara sa mai treaca apa pe la caloriferul de caldura. Sa nu se aeriseasca bine...nu stiu ce sa mai cred. Multumesc mult!