4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce intra limp mode tot timp...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce intra limp mode tot timpu ?

Salut.masina ia limp mode tot timpu.dar am o intrebare la voi care ati patit : daca sunt scot mufa de la debitmetru si sar dovedi k el e defect ar trebui sa intre limpu si cu mufa scoasa ? Intreb pentru k eu sunt in uk acum si nu vreau sa ma apuc de dat bani degeaba pt reconditionare turbo poate scap doar cu debitmetru . Audi a4 1.9 tdi 131 cai cod motor awx. Masina trage bine pana sa intre in limp mode.
A intrebat CstL (1,870 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns IOA (2,470 puncte) acum 9 ani va salut ,verifica cu atentie toate furtunele de la sist vacuum ,tot ce vezi crapate si rupte ,le anlocuiesti cu altele noi originale sau de care gasesti
vezi ca sunt furtune si pe sub motor in dreptul turbinei si in dreptul radiatorului
cele after marchet o sa te tina mai putin
ai sa vezi diferenta de functionare a motorului

PS prima data verifica pompa de vacuum ,vezi daca face vacuum ,toate operatiile de verificare a vacuumului se fac cu motorul pornit
rabdare si tutun
calatorie placuta
0 voturi
A raspuns IOA (2,470 puncte) acum 9 ani ai rezolvat ceva ? tine/ma la curent NELU
eu sunt cel care ti/a raspuns
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 9 ani Salut din nou
Azi am mers pana la munca si napoi cu mufa la debitmetru scos si masina nu tragea ....practic parca limpu intrase de cand am pornit motoru.deci debitmetru meu lucreaza.am ajuns acasa am pus mufa napoi si mam dus pana in centru ,nu am apucat sa o tin prea mult in tr 4ca sa vad daca intra limpu ....deocamdata nu a intrat . maine cand ma duc la munca vad sigur k am o portiune de drum lung.daca tot intra singura care ramane e turbo sal dau jos.
A si inca ceva imi oscileaza relantiu cateodata din normal pana in 1200 cateodata ramane acolo cateva minute . si am o vibratie in interior banuiesc un injector.vibratie incepe parca de la 70 grade la apa si ramane tot timpu pana opresc motoru si se raceste.
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 9 ani Mai nou se aude si un suierat cred......dupa craciun ma apic de demontat......tot intra limpu....
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 9 ani Dupa ce am pus testeru si am facut log in mers . am vazut k senzoru de pe galerie e defect ( map ).
0 voturi
A raspuns CstL (1,870 puncte) acum 8 ani Am rezolvat problema : limp mode = MAP'u defect Si trepidatiile Si oscilatiile : senzoru de temperatura a apei.