Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce merge in suturi la o turatie constanta?

Buna de curand am achizitionat o Mazda 323C 1.5 16v din 1995 , nu am reusit sa merg prea mult cu masina dar am observat ca merge in suturi cand o tin la o turatie constanta de pana in 2000-2200 rpm peste aceasta valoare nu mai face asta si merge bine, de accelerat se accelereaza bine, nu da semne ca nu s-ar alimenta corect.

Cel mai rau face cand ma duc in viteza I si iau piciorul de pe acceleratie, il las la relanti sau abia calc acceleratia...scutura si smuceste.

Masina scoate si un fum alb, destul de dens cand e turata...fumul nu are miros de ulei.

Care ar fi problema, sper sa nu fie ceva foarte grav...
A intrebat danny125 (730 puncte) acum 6 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 6 ani

editat de Robert-323 acum 6 ani

sonda lambda sau debitmetru, ori contacte imperfecte la masa care pleaca de la minusul bateriei, senzori, posibil chiar senzorul de pe clapeta de acceleratie, oarecum se poate si regla dar nu-ti recomand sa umbli la el, dar fumul alb e din sonda lambda, scoate tot timpul sau doar la rece?
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,160 puncte) acum 6 ani Schimba bujiile si filtrul de aer ,verifica interiorul capacului delcou, dupa care se urmeaza alti pasi daca nu se remediaza.
Bujii am schimbat ieri pe 323 , NGK cu 16lei/buc si filtru aer jakoparts cu 25. Un fleac.

Comentarii:

A comentat danny125 (730 puncte) acum 6 ani Filtru de aer am pus unul "sport" , nu avea deloc filtru cand am cumparat-o , bujiile nu am reusit sa le desfac pentru ca nu am cheie asa mica de bujii dar in schimb am schimbat fisele in speranta ca se va remedia problema...cele care erau pe masina erau bandajate cu banda izolatoare.

@ Robert-323 - contactele care le-am verificat eu (mufele) toate erau curate, ca si noi ...in schimb s-ar putea sa ai dreptate cu masa de la baterie, borna nu strange cum trebuie, cateodata pun contactul si nu am curent deloc, trebuie sa misc borna.
Fum scoate tot timpul, chiar daca motorul a ajuns la temperatura optima de functionare.
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 6 ani verifica si celalalt capat al minusului bateriei, partea unde e prins pe caroserie
0 voturi
A raspuns ghimis_gms (2,100 puncte) acum 6 ani daca nu ai schimat filtrele schimbale