A raspuns
Vetruvius
(340 puncte)
acum 10 ani
1) daca apare o oscilatie la pornirea la rece (fara a atinge acceleratia) intre relanti minim (sau se opreste) si 2000 r.p.m., este de vina socul automat, mai precis "motorasul pas cu pas". Acelasi obiect este posibil sa nu se "cuminteasca" nici "la cald" si sa dea "cand are chef" amestec in surplus, inducand variatii si CDI-ului (prin receptori/senzori) care se va adapta mereu situatiei. Utilizat astfel catalizatorul masinii poate fi afectat.
2) Daca intreruperile se manifesta identic indiferent motor cald sau rece e foarte posibil sa fie pierderi de curent la fisele bujiilor, izolatia CDI-ului sau bujiile in sine.
3) Daca motorul pierde energie sau are intreruperi de putere la solicitari ( reprize de accelerare, rampa, etc) primul lucru si cel mai ieftin de verificat este filtrul de benzina amplasat pe conducta. Acesta se va inlocui cu unul original sau echivalent.
4) Daca nu este nici una din cele mentionate....este o mufa unde cei de la service pot conecta laptopul pentru diagnoza.