4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > de ce nu imi sta la relantiu m...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

De ce nu imi sta la relantiu merge intrerupt si consuma mult ?

am o honda civic din 89 d15b2 motor 1,5 16v 90cp , asi vrea sa stiu si eu de ce nu imi sta la relantiu merge intrerupt , iara uneori chiar si in mers intrerupe ? am impresia ca si consumul a crescut. va rog cine ma poate ajuta ?
A intrebat bucatariu (140 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

editat de asandulescu acum 12 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani verifica clapeta de acceleratie posibil murdara (iac) apoi cred k ai probleme cu aprinderea verifica distribuitor capac fise bujii !

Comentarii:

A comentat bucatariu (140 puncte) acum 12 ani clapeta am verificato , nu este murdara,bujiile sunt noi,fisele sunt,bune,capacul de delcou nu are fisuri dar nu stiu ce sa verific la distribuitor si care este ala ?
A comentat bucatariu (140 puncte) acum 12 ani tin sa mentionez ca imi da si rateuri in carburator cind o turez tare.
0 voturi
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani rateurile in carburator cred k sunt de la supape care probabil nu mai inchid cum trebuie sau sunt reglate defectuos sunt doar presupneri ....regleaza avansul si vezi ce face
0 voturi
A raspuns oxi3 (16,990 puncte) acum 12 ani poate fi si de la alimentare sati intrerupa alimentarea cnd o turezi incearca sa o iei babeste

Comentarii:

A comentat bucatariu (140 puncte) acum 12 ani mie mi-a spus cineva ca la nivelul clapei de acceleratie axista un motoras numit pas cu pas care tine motorul la relantiu si controleaza si consumul de carburant. este adevarat ?
0 voturi
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani este vorba de un actuator numit IAC (intake air control ) care controleaza aerul de pe relantiu .....ala iti mentine relantiul la motorul tau

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 12 ani IAC=IDLE AIR CONTROL si face ce ai spus tu
+1 vot
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani da ai dreptate idle ;)