4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce consuma mai mult la rela...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce consuma mai mult la relantiu?

Salutare.Masina este un golf 4 1.9 tdi motor AXR POMPE DUZE.Inainte de schimbarea distributiei consumul la relantiu era 0.7,iar acum dupa schimbarea distributiei este de 0.9 si ocazional variaza la 0.8 dar pt 1-2 secunde.Unde am dus masina a fost pentru prima oara iar mecanicul mi a spus ca nu are nici o legatura cu schimbarea distributiei insa eu tind sa cred ca e un idiot.Este ok schimbarea asta, sa o las asa sau sa ma duc as i dau un pumn in cap mecanicului si sa i dau cheile in brate ?
A intrebat figo_jr2008 (2,560 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Poti sa ii dai si 2 cartuse,omul nu are nici o treaba.El a schimbat distributia si atat,nu a umblat in comp tau de bord.
Deci,distributia este parte fizica a masinii,nu influenteaza ecu decat atunci cand e pusa gresit(probabil erori de sincronizare si injectie),dar daca masina iti merge perfect,nu troncane,nu scutura,porneste la prima cheie si nu da fum distributia e in regula.
Problema ta cu consumul poate fi din alta parte,ai schimbat si cureaua de accesorii?Daca da,este intinsa bine si rola de sustinere se invarte?INtinzatorul se invarte?
Distributia poate sa afecteze mersul motorului,injectia si parti fizice din motor nu are nici o legatura cu acel consum.
Ps:E folosita ca masina mortuara de e asa important 100ml de gaz in plus sau in minus la ora?Posibil si consumatori mai multi(ac,ventilatie etc).

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani si eu sustin ideea cu cureaua de accesorii, daca a schimbat-o sunt sanse sa fie prea intinsa si sa traga un pic mai greu motorul asa fel incat sa consume 0.1 in plus la ora, asta e singura varianta plauzibila..... totusi daca e montata corespunzator nu are nicio vina, deci sanse mari sa-ti iei 2 pumni in schimb ;)
0 voturi
A raspuns figo_jr2008 (2,560 puncte) acum 10 ani Nu e problema ca e consumul mai mare cu un strop in plus.Doar ca mi s a parut dubios ca a crescut consumul exact dupa schimbarea distributiei si ma gandeam ca asta poate fi un semn ca ceva poate nu e in regula.
0 voturi
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani are mare legatura distributia la PD cu consumu !! Pompa de inalta este umpic avansata ! Tre pusa p tester so reglata din nou!

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Este umpic inainte?Un dinte de la fulia pompei ii da peste cap toata injectia nu 200 de grame in plus.Pompa de injectie decalibrata fizic nu se regleaza din tester,se va face cand o sa invete ASIMO mecanica.
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 10 ani :))))))))))))))))))))
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani PD nu are pompa de inalte.
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani inainte sa comentatii aiurea eu zic sa va interesati experti p.....
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani turbo u ai dreptate nu e pompa inalta e pompa tandem...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani @cristyyoo:Daca ai pla nu inseamna ca trebuie sa o fluturi pe aici si imi cer scuze pentru greseala.
Eu imi sustin parerea ca nu are nici o treaba,nu poti sa pui pompa de injectie cu un dinte gresit(doar nu o fi gresit 2 3 dinti) si sa iti mearga masina perfect ca inainte cu o schimbare doar la relantiu a consumului.
A comentat cristyyoo (27,820 puncte) acum 10 ani stefane ca sa itelegi iti explic cum sta trb si alta data nu mai sari cu gura aiurea fara sa sti ca eu nu stau pe 4tuning de plictiseala ci pur si simplu sa ajut cu ce pot si cat pot!  Fi atent care e trb cureaua si pompa de apa au mici decalaje de cativa microni, si chiar daca distributia este pusa perfect la semne  tot se trage umpic este vb de un reglaj foarte fin si nu de dinte iar roata dintata de la pompa are reglaj se slabesc 3 suruburii si se misca da ca sa o pui perfect trebuie pus tester sa verivici avansu !! Sper  ca ai inteles care trb ! Si ca idee nu vorbes din filme sau dupa net de situatia asta m am lovit si eu la un passat acceasi motorizare! Numai bine !