Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce rămâne in 3 pistoane dacă o turez tare pe loc , bmw 320d 136 cp ( 100 kw) ?

Salut colegi, am un 320d 136cp (100kw) de o săptămâna am observat ca dacă îl turez pe loc motorul rămâne in 3 pistoane, scoate fum și merge tip tractor, îl opresc îl pornesc și își revine. Mașina pornește inpecabil atât dimineața la rece cât și in timpul zilei la cald, am observat ca are momente vând pierde din putere dar își revine.... nu știe exact ce ar avea, dacă a mai pățit vreun coleg așa ceva ?
A intrebat yonutoly5 (210 puncte) acum 1 an in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns autodre (13,450 puncte) acum 1 an Fum negru? Fum alb?
Bine ar fi de văzut valori ale debitelor de aer, combustibil cu un tester pentru o concluzie clară.
În linii mari, fără tester,  dacă este fum negru, verifică partea de admisie aer: egr curat(este ușor de curățat), furtune de presiune etanșe, furtunașe de vacuum întregi...
Dacă este alb, de verificat sistemul de injecție
0 voturi
A raspuns yonutoly5 (210 puncte) acum 1 an E fum alb , puțin înspre negru, egr este anulat din soft, furtunasele de vacuum sunt schimbate, îmi face asta doar dacă o turez mai mult de 3700...., m-am gândit la pompa de injecție dar pornește foarte ușor și dimineața și la cald.... scoate fum alb și ia un mers de tractor , dacă o mai turez încă o data pana la 2500-3000 își revine
0 voturi
A raspuns ovixl98 (140 puncte) acum 1 an Ai rezolvat problema? Asa face si a mea
0 voturi
A raspuns ionutzbogdanel96 (140 puncte) acum 1 an asa se manifesta si la a mea mersul in 3 si fum in rest trage de rupe si porneste la sfert.pentru mersul in 3 si fum incearca cu debitmetrul scoatei mufa daca nu mai face el este de vina daca nu egr nu lucreaza cum trebuie,eu le-am avut pe amandoua le-am remediat prin a curata egr-ul si schimbat debitmetrul;pentru pierderea puteri si revenitul ori debitmetrul ori senzorul de pe admisie are un orifiu care cu timpul se infunda si nu mai citeste bine curatal cu spray de contacte si gata.
0 voturi
A raspuns yonutoly5 (210 puncte) acum 1 an Salut colegi , am rezolvat problema , este din injectoare am acut 3 injectoare care nu mai pulverizau cum trebuia , duceți-vă la un servis bun sa dea injectoarelor jos și sa le pună pe stand de probat