4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce se inneaca?nu se acceler...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce se inneaca?nu se accelereaza......?

Salut! honda cg 125

am o problema care ma chinuie de 2 saptamani si nu ii dau de cap deci scanteie la bujie da dar mi se pare cam slaba bun:am cumparat bujie NKG , am pornito cand am accelerato sa innecat dar daca o accelerez usor ajunge la 8000ture din 12 mii ,cand vreau sa plec de pe loc moare motorul de curand am schimbat kit garnituri chiuloasa motor kit carburator daca puteti sa ma ajutati ? va raman recunoscator

Imagini atasate

A intrebat geoka (280 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Mihay-XXL (4,620 puncte) acum 12 ani Ai fost cu ea la un service?
Poate te ajuta asta:

http://manualedereparatie.ro/manual-reparatie-honda-1251976-1991-p-213.html?osCsid=655b1c4a6fa6f7a8ca62df215c0ea351

Cel mai bun raspuns:

–1 vot
A raspuns geoka (280 puncte) acum 12 ani am fost si mi-au spus ca partea mecanica este ok crede ca partea electrica este de vina si au spus ca nu se baga si electrician am gasit si mi-a spus ca e prea complicat pentru el si nu se baga mi-a masurat imi vine la bobina 12,8V m-as gandi la bobina de inductie sa nu fie stricata ??

Comentarii:

A comentat Mihay-XXL (4,620 puncte) acum 12 ani La partea electrica ai grija sa nu faca vreun scurt si sa ia foc Doamne fereste ... Poate sa fie si bobina de inductie, chiar nu ma pricep asa bine ... poate e vreunul pe 4Tuning care stie mai bine ca mine si sper sa te ajute sa o rezolvi in final!

Alte raspunsuri: (3)

+1 vot
A raspuns cristyyoo (27,820 puncte) acum 12 ani banuiesc ca inainte sa schimbi  mergea bine?! Cel mai problabil din carb daca ai schimbat kit-ul mergi si u la un baiat care se pricepe sa il regleze poate fi nivelu la benzina prea mare, poate fi aer prea putin, pot fi cuiu de dozaj prea sus ridicate, poate sa iti traga aer fals pe undeva!
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Problema ta e de le carburator.Mix prost de aer si benzina,daca accelerezi treptat merge deoarece are timp aerul sa ajunga in motor,daca accelerezi brusc intra benzina si aer foarte putin,motiv pentru care se opreste.
De pornit dupa ce se opreste porneste putin mai greu sau imediat?
Ce ai schimbat la carburator sau ce vrei sa zici prin kit carburator?
Daca te referi la carburatorul complet,e o mare problema la motoarele astea,adica carburatoarele de pe 125 si 150cc sunt aceleasi dar cu reglaje diferite.Daca ai schimbat carburatorul cu totul,trebuie reglat.Daca ai schimbat doar niste piese din carburator sau de la admisie si a fost umblat la surubul de reglaj aceeasi problema.
1.Ce a fost schimbat la motor?
2.A fost umblat la suruburile de reglaz amestec?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Si inca o chestie,ce tip ce carburator ai cu una sau 2 mufe pe el?Ai cumva cel care are jiclorul de repriza electronic?
A comentat geoka (280 puncte) acum 12 ani jiclorul este normal nu electric mufe 1benzina 1 aer la plutitor
A comentat geoka (280 puncte) acum 12 ani la carburator am schimbat  kit jiglere cui pontou  plutitor  nu tot carburatorul dar a mers dupa 3-4 saptamani na mai vrut sa functioneze cum trebuie am curatat filtru de aer absolut tot am am verificat am reglat carburatorul tot felul de lucruri am incercat si tot aceeasi problema la motor am schimbat garniturile de etansare atat chiuloasa reglata 0,20admisie/0,25evacuare,benzina imi ajunge in cap la bujie dar nu imi dau seamna cineva mi-a spus ca e scanteia slaba ca ar trebui sa dea de la 1cm distanta fata de masa si a mea abia da de la 5mm ma gandeam sa schimb bobina de inductie/CDi

dupa prima pornire daca ii dau si a doua oara porneste deci motorul porneste de cate ori vreau dar se accelereaza foarte greu
dupa ce o accelerez timp de 5 min in 3-4 mii de ture o scot un pic negra/uscat bujia

daca puteti sa ma ajutati cum verific daca cdi e ars sau bobina ?
si inca ceva am schimbat senzorul de inpulsie vine deasupra la magnetou si era oleaca mai mare dar nu cu mult e vorba de cativa mm l-am reglat la 1-2 mm fata de platina poate sa fie si de la acel senzor poate trebuie asezat intr-o anumita pozitie ?
0 voturi
A raspuns geoka (280 puncte) acum 12 ani

editat de geoka acum 12 ani

la carburator am schimbat  kit jiglere cui pontou  plutitor  nu tot carburatorul dar a mers dupa 3-4 saptamani na mai vrut sa functioneze cum trebuie am curatat filtru de aer absolut tot am am verificat am reglat carburatorul tot felul de lucruri am incercat si tot aceeasi problema la motor am schimbat garniturile de etansare atat chiuloasa reglata 0,20admisie/0,25evacuare,benzina imi ajunge in cap la bujie dar nu imi dau seamna cineva mi-a spus ca e scanteia slaba ca ar trebui sa dea de la 1cm distanta fata de masa si a mea abia da de la 5mm ma gandeam sa schimb bobina de inductie/CDi

dupa prima pornire daca ii dau si a doua oara porneste deci motorul porneste de cate ori vreau dar se accelereaza foarte greu
dupa ce o accelerez timp de 5 min in 3-4 mii de ture o scot un pic negra/uscat bujia

daca puteti sa ma ajutati cum verific daca cdi e ars sau bobina ?
si inca ceva am schimbat senzorul de inpulsie vine deasupra la magnetou si era oleaca mai mare dar nu cu mult e vorba de cativa mm l-am reglat la 1-2 mm fata de platina poate sa fie si de la acel senzor poate trebuie asezat intr-o anumita pozitie ?