4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce sta aprins becul???

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce sta aprins becul???

Am schimbat ieri uleiul ptr prima data la Opel Astra G Y17DT de cand am luat-o...I-am pus castrol magnatec 10w40...E normal ca la pornirea la rece sa ramane becul de la ulei aprins pentru 4-5 secunde??Asa facea si cu uleiul vechi - poate putin mai mult - si m-am gandit ca daca il schimb numai face..

 

P.S. Ma refer la schimb cu tot ce inseamna el....ulei+ toate filtrele
A intrebat Livius_27 (17,670 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns bmw-e46-136 (6,910 puncte) acum 11 ani Salut!e normal sa stea becul la ulei aprins 3-4-5 sdupa pornirea motorului.
Masina are un senzor de presiune ulei,acesta avand nevoie de 4-5 secunde pt a citi presiune uleiului(in cazul tau).la alte masini martrul ulei sta aprins dupa pornirea motorului doar 1-2 secunde.
PS:DAK TE DERANJEAZA CA STA APRINS PREA MULT MARTORUL DE LA ULEI....SCHIMBA-L....POATE E "BOSIT"

BAFTA
+2 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 11 ani E normal.Sta aprins pana isi ia pompa ulei si urca in rampa.
0 voturi
A raspuns gj24cos (1,500 puncte) acum 11 ani Poate fi si ceva mai grav...adica sa nu tina pumpa de ulei si tipul ala de 4. 5 sec sa fie pana ajunge uleiu in rampa.eu zic sa verifici si aspectu asta.bafta

Comentarii:

A comentat Livius_27 (17,670 puncte) acum 11 ani fenomenul se intampla doar daca sta motorul oprit mai mult de 1 ora - 2....asa din scurt se stinge imediat...
0 voturi
A raspuns gj24cos (1,500 puncte) acum 11 ani Este exact ce am spus eu.daca facea asa tot timpul era de vina senzorul.eu zic sa verifici pompa d ulei.numai tine uleiu numai sta amorsata
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Sunt multi posesori de y17dt care pun pe timp rece,sau mai bine zis masina se comporta mai bine cu 5w40,5 fiind indicatia la frig,mai buna decat 10.
Eu spun sa nu iti faci probleme,10 inseamna ca uleiul e mai gros la frig,implicit cand se raceste motorul(2 3 ore stationare),deci la rece ii ia mai mult pompei sa faca presiunea necesara.Nu au ce probleme sa iti apara,in afara de un martor aprins mai mult.
Spor la kilometri si fara probleme la alternator,cred ca stii ca la modelul asta se duce puntea de diode si releul de iti vine acru cat le schimbi.

Comentarii:

A comentat Livius_27 (17,670 puncte) acum 11 ani I-am pus 10w40 pentru ca asa au dat softurile la magazine....Stiu si de problemele cu alternatorul...sper sa scap :)
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Nu ai de ce sa iti faci probleme cu uleiul,atunci cand depaseste 10 secunde becul aprins e bine sa te apuci de verificat,nu ai de unde sa stii ce ulei ai papat inainte.
In legatura cu alternatorul,daca ajungi cumva sa se descarce bateria si o pui pe redresor sau cand schimbi bateria,neaparat sa o pui cu incarcare de 100%,de ex am pus o data pe un motor de asta o baterie care era incarcata 60%,in 2 ore de mers in oras a pocnit o dioda.Asta e singura ingrijire necesara,daca se duce se duce.
P.s:In cazul problemei,vezi ca peste 70% din posesori schimba impreuna cu puntea de diode si releul de incarcare,de cele mai multe ori acesta nu este o problema.
A comentat Livius_27 (17,670 puncte) acum 11 ani Referitor la baterie...Eu am luat masina din austria si are 130.000km....Bateria este neagra simpla si pe ea deasupra,are un stiker alb,mai mare, pe care e semnul de la opel...Trebuie sa ma uit atent dar am impresia ca e deodata cu masina...Pana acum ,la 0grade,a pornit perfect...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Daca porneste bine nu iti fa probleme.
Poti face o verificare a tensiunii si a densitatii,minim 12,5 volti fara nici un consumator si 1,24 densitate,apoi o verificare la incarcare,sub 13,7 cu consumatorii mari nu trebuie sa scada si nici sa oscileze.
Daca cele de mai sus sunt corecte,atunci nu ai de de sa iti faci probleme pe moment.
0 voturi
A raspuns florin81acl (180 puncte) acum 11 ani BUNA SEARA , DUPA 200 DE KM PARCURSI  A INCEPUT TIMP DE 10 SECUNDE SA LICAREASCA BECUL DE LA ULEI LA UN GOLF 3....APOI S-A OPRIT, A 2-A ZI NU A MAI FACUT VA ROG DACA PUTETI SA MA AJUTATI
0 voturi
A raspuns florin81acl (180 puncte) acum 11 ani mentionez ca doar ce am luat-o si nu ma pricep deloc....multumesc