4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > dece nu mai trage motorul?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Dece nu mai trage motorul?

acum cateva zile am sacos filtrul de aer ca era prea inbacsit si cand am plecat dupa loc ma lipea de scaun acum am pus filtru de aer nou si nu mai am aceiasi forta si cand ajung la treapta 3 la 4000 rpm si calc ambreiaju ramane turat motorul.La relanti merge putin intrerupt doar daca asculti cu atentie sesizezi intreruperile.Mentionez ca fara filtru am mers macsim 1000 metri motorul este bmw e36 2000 vanos.sa fie oare debimetrul cand scot mufa cu motorul pornit nu se intampla nimic motorul merge normal cand o bag la loc motorul da sa se opreasca si isi revine dupa aceia.
A intrebat macnic (820 puncte) acum 12 ani in categoria Motor

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 12 ani si am un consum mai mare ca de obicei daca privesc la ceasul care imi indica consumul se ridica prea mult consumul meu era undeva la 9-11 acum sare de 15 si cum va spuneam turatia cu anbreajul calcat motorul se manifesta ca atunci cand pui frana de motor inainte nu facea asa calcam ambreajul scadea si turatia acum in atreia ramane turat un timp

1 Raspuns

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Nu am inteles niciodata de unde obiceiul asta sa scoti piese de la motor in timp ce functioneaza,mai ales piese electronice.Iti recomand sa scoti si sa bagi si ramii de la calculator,intre timp asculta viteza la cooler.
Debitmetrul poate fi bun sau nu,daca motorul merge prost,opresti scoti mufa si vezi daca se schimba comportamentul.
Partea cu ramane turat cand decuplezi,poate fi de la mai multe:Lambda,clapeta acceleratie sau chiar ambreiaj,daca e servo atunci posibil aer in sistem,sau ambreiaj foarte consumat.
Motorul se ingatuie cand pui iar beditmetrul deoarece ecu e fortat sa iasa de pe harta de avarie pe harta normala de injectie,si anume accea in care primeste semnal corect de la debitmetru.

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 12 ani mersi pentru raspuns dar stai putin ca nu am inteles partea cu mufa debimetrului deci pornesc cu mufa pusa ascult motorul ok,opresc scot mufa pornesc si ascult motorul ok ce nu stiu este cum ar face un motor cu debimetru care functioneaza cu mufa scoasa CA DIN CATE AM CITIT PE AICI AM INTELES CA  CA ATUNCI CAND MERGE MOTORUL SCOTI MUFA SI MOTURUL TREBUIE SA AIBA FLUCTUATII DACA M-AM EXPRIMAT CORECT
A comentat macnic (820 puncte) acum 12 ani mersi pentru raspuns eu sincer am procedat cu am citit pe aici ca daca motorul este pornit si scoti mufa trebuie sa aiba fluctuatii daca m-am exprimat bine asa vezi daca debimetrul este ok