4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Fierbe apa Ford Fiesta. Schimb...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Fierbe apa Ford Fiesta. Schimbat termostat si senzor, pompa merge ok. Sugestii?

Am un Ford Fiesta 2003, motor DURATEC 1.3/75 CP si de vreo 2 ani am probleme cu lichidul de racire.Inainte a mers bine. Nu a avut accident si nu da semne ca ar fi garnitura de chiulasa (creste nivel la ulei, nu trage greu, nu sunt scurgeri pe bloc motor).
 
Doi ani in urma a inceput sa fiarba apa in borcan fara sa imi indice nimic in bord (era la normal).Fierbea pana iesea sub forma de abur pe langa capacul borcanului. Era in mijlocul verii, masina plina (5 persoane + porbagaj) si urcat la munte si am zis ca e de asteptat. A facut asa si la drumuri mai scurte, si am fost la service.. schimbat termostat + senzor temperatura + verificat furtune sa nu aiba fisuri.
 
O perioada a mers bine. Dar la cateva luni iar a fiert bine, tot la deal dar nu era plina: imi iesea abur si pe la gurile de AC in interior si de sub capota pe toate partile. Cand s-a racit si nu mai era apa deloc - am apelat la platforma.
 
Am mers la alt service, iar schimbat termostat si senzor temperatura + verificat sistemul de racire la suprapresiune (a zis ca a bagat presiune mai mare in el sa vada pe unde iese lichidul si la ce presiune). A confirmat ca nu sunt fisuri, ca nu sunt blocaje si ca garnitura de pe capac tine la presiunea care trebuie.
 
Intre timp mi-am luat OBD 2 bluetooth si mai monitorizam pe drum din cand in cand cu telefonul. Apoi iar mi-a fiert, tras pe dreapta, verificat cu OBD 2 - 130 grade / in bord la normal.
 
Mers la alt service... dupa 3 saptamani de verificari mi-au zis ca nu porneste ventilatorul cand ar trebui. Ca ventilatorul e comandat de calculatorul de bord si probabil este ceva problema cu ECU. Mi-a pus un senzor de temperatura pe un furtun si firele de le el le-a conectat direct la electro-ventilator. Merge un pic mai ok,  ar la sarcina tot fierbe.
 
Acum merg cu ea asa, fac mai multe opriri pe drum si verific cu OBD. Fierbe chiar daca merg noaptea la drum lung si afara is numai 5-10 grade. Daca e prea sus temperatura astept 15-20 de minute sa se raceasca.
 
Inca ceva ciudat, cand dau drumu la rece in interior (fara AC) imi baga aer cald, apoape la fel de calc ca cel de pe caldura.
 
Nici un service nu a stiut sa imi zica de ce in bord imi apare tot timpul normal.
 
Orice sfat e binevenit. Mersi anticipat.
A intrebat Stefan_re (120 puncte) acum 8 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

0 Raspunsuri