A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Pana la segmentat motorul,masina scotea fum si consuma ulei inainte de a desface chiuloasa?
Daca a schimbat supape si ce a mai facut,trebuiau refacute reglajele.
Chiuloasa a fost stransa in 3 trepte si la cuplurile specificate?
Fiertul apei,exceptand termostat,radiator infundat,pompa de apa terminata pare sa fie de la chiuloasa stransa necorespunzator(a se intelege si garnitura distrusa) sau garnitura ciupita.
Banuiesc ca ai si ulei in apa si spuma galbuie in ulei.
Rezolva intai chiuloasa(pentru supapele la care a fost umblat trebuie facut reglajul supapei,rectificat scaunul si automat schimbat si simeringul de la supapa),mergi si planeaza chiuloasa,posibil sa ai nevoie si pentru blocul motor(se inspeccteaza pe loc),schimba garnitura de chiuloasa la cineva care a mai facut,nu la service la colt si apoi daca tot nu se rezolva ajungi la segmentare.
Pentru a vedea la care cilindri e dat peste cap motorul,fa un test de compresie,vezi diferentele si compara cu valorile normale(sau valori limita ca masina e mai veche),vezi unde ai problema si acolo inspecteaza.