4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > imi merge in 3 pistoane astra ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Imi merge in 3 pistoane astra g 1.6 16v. am verificat ecu, injectoare bujii, pompa de injectie, schimbat bujii...?

 

va salut am si eu o problema cu astra g 1.6 16v din 2002
masina are 160k
am plecat intr-o dimineata cu ea acum 2 zile, a pornit si a mers perfect vro 10 km dupa care s-a aprins martorul exhaust in bord.
daca trec de 60 incepe sa plapaie, motorul merge in 3 cilindri unu dintre ei nu mai vrea
pe tester a aparut cylinder 1 misfire.
am verificat injectoarele, am schimbat bujiiile, am verificat presiunea pompei si toate au iesit bine, inclusiv compresia (aici mi-a dat mai putin pe cilindru 4 dar se incadreaza in limitele admise)
bobina de inductie da scanteie pe toate 4 bujiile la automat, dar mecanicii mi-au zis ca totusi e posibil sa se piarda undeva o scanteie pt ca motorul tinde sa mearga rotund in 4 dupa care iarasi o ia in 3 si masina nu prea are forta.
am verificat si calculatorul injectoarelor care functioneaza bine nu are probleme.
acum ramane sa verific bobina de inductie si sa curat si senzorul egr altceva chiar nu mai stiu ce sa verific.
va rog daca ati mai avut problema asta sau daca cineva a intalnit-o spuneti-mi si mie cum sa o rezolv ca deja ma secat nu mai stiu ce sa fac! va multumesc anticipat sa aveti o zi buna.
b13 is online now Report Post  
A intrebat b13 (490 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat balcangig (100 puncte) acum 5 ani Salut frate te rog și eu ceva pe tine Ai rezolvat problema care ai scris că o ai aici Că am aceeași problemă aștept să îmi spui și mie dacă poți să mă ajuți

13 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Fisele de bujii au fost verificate de careva?
Daca pleaca scanteie de la bobina,bujiile sunt noi(cred cai cumparat dedicate masinii) atunci ramane problema la fise.
0 voturi
A raspuns b13 (490 puncte) acum 10 ani dau scanteie toate bujiile, sunt bujii beru noi noute (30 ron/buc) motorul tinde sa mearga normal pt ca vad la relantii ca am fluctuatii atunci cand o ia din loc si celalalt piston.
sa fie bobina de inductie devina sau senzorul egr?
+1 vot
A raspuns coostta (39,490 puncte) acum 10 ani in prop de 80% sigur e bobina!
0 voturi
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani ,,,ia incearca tu si inlocueste debitmetrul,sau senzorul de temperatura aer,,,
motorul l.ai spalat cumva?

asteptam sa vedem rezultatul
Acel martor se refera la un senzor defect (de regula la sonda lambda)

PS.cel mai bun test este cel ilocuiri componentelor

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Le schimbi pe banii tai ?
Ce treaba are un "missfire" cu aerul ?
A comentat petri75 (26,570 puncte) acum 10 ani maestre cine a spus sa le cumpere??ai auzit de prieteni care au aceleasi masini? cunosti gestul cu imprumutul?
sau poate le schimba pe bani tai ,,dc NU

nu mai bine
A comentat b13 (490 puncte) acum 10 ani acum nu stiu ce sa zic legat de debitmetru sau senzorul lambda, eu nu am aprindere pe cilindru, iar injectoarele baga benzina (daca dau la automat fara fise si dupa verific bujiile se cunoaste ca injectorul a dat benzina) injectoarele merg compresie pe fiecare cilindru am, acum ma gandesc ca nu am scanteie... eu iti multumesc pt raspuns dar nu stiu daca ar fi astea.

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Se inlocuieste de test fisa 1 .
Daca tot nu functioneaza bine se inlocuieste bobina.

Alte raspunsuri: (8)

+1 vot
A raspuns b13 (490 puncte) acum 10 ani s-a dovedit a fi bobina de inductie, am inlocuit--o cu una noua beru si masina merge ca inainte.
bobina veche dadea scanteie la automat dar in mers o pierdea pe cea de la cilindru nr 1
va multumesc tuturor pt raspunsuri
0 voturi
A raspuns adrian.filip.710 (140 puncte) acum 9 ani Am aceeasi problema. Masina e deja in service. Se pare,ca, dupa o vreme motoarele astea au o problema cu depunerile de calamina pe supape. trebuie sa dai jos chiulasa si sa o duci la verificat.

Comentarii:

A comentat annamaryaa720 (100 puncte) acum 6 ani Salut am si eu o problema cu masina la fel ca tine as vrea sa vb si eu cu tine sa te intreb ceva imi poti lasa facebookul ... multumesc !
0 voturi
A raspuns raduenached (140 puncte) acum 7 ani Salut am si eu cam aceeai problema..tremura motorul ca o mitraliera cand accelerez, (se simte ca merge in 3 pistoane), miros de benzina(probabil de la toba), am fost la diagnostic cu ea, nu a dat nici o eroare. Mi-a spus acel smecher sa schimb modulul de aprindere (a luat-o prin eliminare), bujiile dadeau scantei cand le lega in serie cu arcul, bujia 2 inainte de teste era murdara. Astept comanda de modul, poate o fi asta. Printre altele am desfacut egr-ul si l-am curatat cu decarburol, am verificat pistonasul dar nu schimba nimic. Am incercat anularea lui si la fel..Alte idei?
0 voturi
A raspuns valyarmy (140 puncte) acum 7 ani Salut!aceeasi problema o am si eu la masina...pe tester a dat missfire la cilindrul 3...am scos bujiile...sunt afumate toate...masina porneste dar nu sta la relanti..moare motorul si merge in 3pistoane ..tremura toata...injectoarele nu le.am verificat...dar am schimbat bobina de inductie cu una de pe o masina care merge si tot la fel face...moare motorul...abia dupa ce o turez mai tare merge cum ar trebui...dar daca o las la relanti se opreste....stie cineva care ar mai putea fi problema?nu am curatat nici egr ..deocamdata nu am intrat in ea....dar la mine nu a functionat cu alta bobina buna....ma poate ajuta cineva care a avut aceeasi problema?multumesc!

Comentarii:

A comentat costyna (300 puncte) acum 6 ani Ce rezolvare ai gasit? Am fix aceeasi problema! Multumesc.
0 voturi
A raspuns joyride2000 (140 puncte) acum 7 ani Salutare. Am avut aceeasi masina cu aceeasi problema in urma cu 7 ani si dupa toate incercarile din lume a functionat rectificarea chiuloasei(dupa ce am incercat bobina, egr, ecu, samd). Dar masina tot consuma cate un litru de ulei la cateva sute de km, asa ca am vandut-o pe jumatate cat am cumparat-o la scurt timp dupa. Personal o consider o mizerie de masina. Good luck!?!

Comentarii:

A comentat cobra.paul (150 puncte) acum 6 ani Ai facut segmentare ,cu semeringuri la supape schimbate ,au fost curatate toate gaurile si  furtunurile  de gaze  de la motor,?Ai cuaratat toate supapele de calamina ? este imposibil sa mai manance asa ulei ,
2. niciodata sa nu mai rectificati chiuloasele decat in cazuri majore (ati mers fara apa,fara ulei ,gauri in suprafata chiuloasei)
0 voturi
A raspuns cobra.paul (150 puncte) acum 6 ani Fa verificarea asta ,dar de cineva priceput :
1.Buji noi
2. O bobina de proba de la alta masina
3. Verifica injectoarele ,nu prea se infunda ele ,dar verifica
4.Probeaza cu un calculator ecu ,de la un prieten sau unu sh  ,cu acelasi cod  sau vezi  compabilitatea cu alta serie
5.Da jos chiuloasa ,si vezi daca nu sa starambat  supapa ,sau ai calamina pe scaunul supapei si nu o lasa sa etanseze  corect
6.Daca masina ti-a mancat ulei  in proportie de 1L de ulei la aproximativ 3-4000 de km fa o segmentare si schimba semeringurile la supape
7.Da jos catalizatorul si fa 3-4 gauri cu un spiral de 12 sa 14
8 Orice ajutor sau indrumare ,da-ti un  msg

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat Sorinsik (100 puncte) acum 6 ani Salut. Sunt posesorul unui opel astra g 1.6 8v z16se, 190.000 km. De ceva timp a inceput sa consume 1l de ulei la 3-4000 km, iar acum mai nou a inceput sa mearga prost motorul de parca ar merge in 3 pistoane. Astazi am scos bujiile si pe toate bujiile avea ulei. Un mecanic mi-a spus sa iau prin eliminare bujiile, fisele, apoi bobina, dar cred ca daca le schimb o sa se depuna si pe cele noi ulei. Mentionez ca am schimbatbujiile originale  in februarie si pe acelea nu era gram de ulei,iar acum are bujii bosch cu un singur electrod. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
A comentat annamaryaa720 (100 puncte) acum 6 ani Salut am si eu un opel astra h 2005 si merge intrerup imi apare martorul in bord si cand accelerez licareste am schimbat bujiile bobina si tot asa mecanicul mi.a zis ca le.a incercat pe toate mai putin chiloasa a spus ca trebuie scosa si sa se uite la ia ca avea ulei pe ele si din cate am inteles acolo ar fo trebui sa fie curatate ce spui sar putea sa fie aia daca tot asa ar fi la ce as mai putea sa ma uit ? Multumesc !
0 voturi
A raspuns ionut8312 (140 puncte) acum 6 ani Salut,eu am o astra G 2003 si am avut probleme cu motorul,dupa ce am pus alt motor a mers 300 si ceva de km apoi a inceput sa porneasca in 3 pistoane dupa ceva mers cu ea daca lasam motorul oprit un minut doua mergea rotund,azi am luat la mana toata instalatia,am scos mufele de la injectoare pe rand si cel de la nr4 functiona doar cand tineam apasat pe mufa,am inlocuit toate mufele si acum merge normal
0 voturi
A raspuns maryo70 (140 puncte) acum 5 ani Rezolvare; cumperi un sprei de contacte si ia la rand toate contacte si curata. Eu asta patesc de 7 ani. Abia acuma am rezolvat. Am stiut cum s-o resetez din mers prin oprirea motorului si repornire. Acuma vad ca se comporta normal. bobina am schimbat, aceasi lucru era, bujii lafel, toate cele scrise de tine am schimbat si chiulasa am dat jos, ca pana la urma sa fie contacte. si cred ca acel contact care vine prins pe bobina care este prins cu surub dar se si scoate daca al tragi , acela face tot. are o limba de vreo 3cm. eu am dat la toate asa ca nu stiu care este cel devina.conteaza ca nu mai face probleme.:)))