Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Masina nu trece de 3000rpm ?

Salut. Am o mare problema cu Mazda mea. Azi cand am plecat de dimineata la facultate m-am urcat in masina pornesc plec si cand sa ies de pe strada mea pe o strada mai mare o accelerez dar parca nu vrea sa fuga cum fuge de obicei. Zic meh ok, o las mai usor pana alimentez, poate o fii de la motorina ca nu prea e :D Ajung la pompa bag destula motorina plec si tot asa face. Masina nu se tureaza (in orice viteza) peste 3000 rpm. Pur si simplu in a3a dau talpa si masina imi ramane la 3000 rpm si un consum de 8 :)). Nivelu de antigel, ulei etc e ok. Ala de ulei parca e putin cam mare. Iar lichidu de servo e cu mult peste MAX. Asa mi-au pus baietii la service. 

La relanti(parca asa se numeste cand e pe liber) masina se tureaza pana  la 4000 rpm unde pe auto-data scrie ca acolo are turatia maxima. 

Mi-e frica sa nu fie de la turbina sau ceva. Masina nu mai are zvacu ala de turbina la 2200 rpm cum avea de obicei...

Acum ma gandesc ce dracu am facut de se intampla asta si nu-mi vin in cap decat doua lucruri. Primu ca am activat cruise controlu f. aiurea fara sa vreau de pe volan dar l-am dezactivat la 1 secunda dupa. Al doilea ca am dus masina in 4000-4500 rpm in a3a cu 100km/h acum vro 2 zile(sunt incepator, viteza a fost in afara Bucurestiului pe o sosea goala).

Nu imi da nici o eroare in bord. Mazda 3 2009 1.6 Diesel 110 hp, hatchback.

Acum mi-e si frica sa mai plec cu ea sa nu se strice ceva si mai rau.

Sa fie de la DPF ? De la turbina ? 

Help pls :(

A intrebat danf94 (170 puncte) acum 4 ani in categoria Motor

editat de danf94 acum 4 ani

Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 4 ani masina e in modul de avarie si nu te lasa s-o turezi mai mult de 3000 rpm, nu are nicio legatura cu faptul ca ai dus-o cu a 3-a la 4500 rpm, daca nu ai DPF-ul infundat poate fi altceva electronic, vreun furtunas de vacuum, sunt multe cauze posibile, vad ca esti din bucuresti...du-te la un service competent cum ar fi BDT(de evitat Arian din ce am vazut..) pentru a vedea clar ce problema are, chiar daca fiind reprezentanta o sa te coste mai mult, macar sti ca afli din prima decat sa te plimbi la mai multi si poate ca o sa te coste mai mult la final

Comentarii:

A comentat danf94 (170 puncte) acum 4 ani Maine merg la tatal unei foste colege de liceu. Este mecanic si are un service in zona unde locuiesc. Mi-e teama sa merg cu masina prea mult sa nu-i fac alte probleme. Daca nu gaseste buba merg la BDT
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 4 ani ok, dupa cum sti, motorul este binecunoscut, 1.6 hdi-ul de la peugeot, pus si pe ford focus, nu e prea rar, dar datorita interfetei de la mazda s-ar putea sa nu fie chiar simplu de citit erorile sau de facut vreun log, dar o verificare pe partea mecanica nu strica cu nimic
A comentat danf94 (170 puncte) acum 4 ani Era in limp mode :D avea bujiile arse. Acum merge ca noua :D
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 4 ani stiu, tot eu ti-am zis si pe celalalt forum
A comentat adorian25 (100 puncte) acum 11 luni Cum se numeste eroarea?? Si eu am aceeasi chestie nu trece de 3.000 ieri mergea ok
A comentat adorian25 (100 puncte) acum 11 luni Trebuiesc inlocuite bujiile?
A comentat Romeo013 (100 puncte) acum 4 luni Salut Dorian ! Ai rezolvat problema ? Si a mea la 3000 cade-n bot...la servis imi da egr si senzor intercooler