Salut. Am o mare problema cu Mazda mea. Azi cand am plecat de dimineata la facultate m-am urcat in masina pornesc plec si cand sa ies de pe strada mea pe o strada mai mare o accelerez dar parca nu vrea sa fuga cum fuge de obicei. Zic meh ok, o las mai usor pana alimentez, poate o fii de la motorina ca nu prea e
Ajung la pompa bag destula motorina plec si tot asa face. Masina nu se tureaza (in orice viteza) peste 3000 rpm. Pur si simplu in a3a dau talpa si masina imi ramane la 3000 rpm si un consum de 8 :)). Nivelu de antigel, ulei etc e ok. Ala de ulei parca e putin cam mare. Iar lichidu de servo e cu mult peste MAX. Asa mi-au pus baietii la service.
La relanti(parca asa se numeste cand e pe liber) masina se tureaza pana la 4000 rpm unde pe auto-data scrie ca acolo are turatia maxima.
Mi-e frica sa nu fie de la turbina sau ceva. Masina nu mai are zvacu ala de turbina la 2200 rpm cum avea de obicei...
Acum ma gandesc ce dracu am facut de se intampla asta si nu-mi vin in cap decat doua lucruri. Primu ca am activat cruise controlu f. aiurea fara sa vreau de pe volan dar l-am dezactivat la 1 secunda dupa. Al doilea ca am dus masina in 4000-4500 rpm in a3a cu 100km/h acum vro 2 zile(sunt incepator, viteza a fost in afara Bucurestiului pe o sosea goala).
Nu imi da nici o eroare in bord. Mazda 3 2009 1.6 Diesel 110 hp, hatchback.
Acum mi-e si frica sa mai plec cu ea sa nu se strice ceva si mai rau.
Sa fie de la DPF ? De la turbina ?
Help pls :(