A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Revin cu un mic update:
Masina a venit inapoi.
Check engine aprins in bord,relanti oscilant plus lipsa de vlaga la accelerare.
Am curatit clapeta de acceleratie,era foarte murdara,am desfacut partea electrica,am curatit contactele motorasului de relanti,am desfacut pe rand mufa de la senzorul de aer,mufa de la egr.
Apoi check engine era inca in bord,am lasat-o fara baterie 30 mins si a disparut.
Problema ramasa e relantiul neregulat,acum se accelereaza perfect,trage bine,are vlaga.Relantiul sta la 600-650 apoi tinde sa moara,apoi urca la 900.
Atunci cand avea check in bord,scutura,acum nu mai scutura.
Ce altceva ar trebui sa mai verific?
Luni o sa vina iar tipul cu testerul,el cauta piese scumpe de schimbat,ce ar trebui sa verific sau sa ii zic sa verifice?
Si inca o chestie,masina vede o data pe luna turatii peste 2500,poate fi problema si de aici?