4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Pata de ulei pe motor (am atas...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Pata de ulei pe motor (am atasat filmare). Ce sa fac?

Salutare oameni buni,

Am o pata de ulei pe motor si as vrea sa stiu daca e motiv de ingrijorare. Masina e o Mazda 323 din 1997. Motorul a fost schimbat recent.

Uitati aici o filmare:
http://www.youtube.com/watch?v=DeTsKOWby6I

Merci anticipat!

A intrebat darkslide (460 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

8 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani dupa cum pare cred ca vine de la capacul de la culbutori uitate pe urma si vezi de unde iese pt ca aia nu ai filmato sau mai filmeaza o data urma sa vedem si noi de un de provine
0 voturi
A raspuns RazvanCojocaru (380 puncte) acum 11 ani 2 variante.

1 pierde pe la garnitura de la capac
2 semeringul de la axa cu came.

sper ca raspunsul meu sa te eluycideze.
Stima
0 voturi
A raspuns darkslide (460 puncte) acum 11 ani Multumesc pentru raspunsuri.
Am sa ma mai uit si am sa merg si pe la mecanic.

Intrebare: este o problema grava? pe o scara de la 1 la 10, cam cat de grava e situatia? (10 = foarte grava)

Multumesc anticipat.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Din cate pare e garnitura capac tacheti,costa cativa lei si se schimba in 15 20 de minute.Daca e simeringul costa ceva mai mult,ideal de schimbat si distributia daca demontezi.Pentru garnitura 2 si pentru simering 4,depinde si daca pierde in exces sau doar ce se vede.

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Este de la capacul de la tacheti. Gravitate nu pare prea mare. Dar nu uita sa verifici din cand in cand nivelul de ulei, sa fi sigur ca nu scade nivelul sub minim.

Alte raspunsuri: (4)

+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Posibil sa fie de la simering axe came.Filmarea nu este facuta si in ansamblu sa se vada bine.La schimbare de motor se inlocuieste obligatoriu cel putin cureaua de distributie , ocazie cu care s-ar fi vazut orice pierdere de ulei sub capacul distributiei.

Comentarii:

A comentat darkslide (460 puncte) acum 11 ani Am inteles. Faza e ca s-a schimbat si distributia.#

Acu 4 zile am sters pata de ulei si se pare ca nu a mai curs. Nivelul de ulei a ramas la fel, deci nu pierd.

Multumesc pentru raspunsuri! Am sa rezolv mai departe la mecanic.
+1 vot
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 11 ani din pacate e semeringul de la axa cu came, e boala lor, daca zici ca ai schimbat distributia trebuia sa il observi... Poti schimba si garnitura de la capac ca nu e mare paguba dar  iti spun din experienta ca uleiul in zona aia de la semering vine

Comentarii:

A comentat darkslide (460 puncte) acum 11 ani Am inteles Robert. Ai idee cam la ce pret aproximativ ar ajunge reparatia?
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 11 ani simeringul in sine e 16-20 de lei, depinde de unde il iei(cred ca ai motorul de 1.3 nu?  ca nu se vede bine in filmare dar ala pare sa fie), mai departe costul depinde de mecanic cat iti ia, a spus petri75 mai jos ce trebuie, facut, eu unul imi fac singur reviziile si ce mai e nevoie pe la ea si n-am idee cat se ia, dar recomand sa schimbi macar cureaua de distributie daca o dai jos, nu o sa mai fie aceeasi dupa ce o pui la loc chiar daca nu pare...prea mult nu ar trebui sa-ti ia ca e relativ simplu, are de desfacut cele 2 curele, fulia de la pompa de apa, capacul distributiei, cureaua si fulia de la arbore, in 2-3 ore  ti-o face inapoi, sa te uiti atent la el cum pune semeringul ca daca-l forteaza si nu se aseaza bine iar o sa iti curga, am un prieten din clubmazda care a patit-o deci e bine de stiut, plus ca nici cu piesele astea nu mai sti pe unde-s facute si ai sansa sa nimeresti panarame
+1 vot
A raspuns petri75 (26,570 puncte) acum 11 ani Costul e asemanator ca si la schimbarea distributiei numai ca este inca o operatie in plus
va trebui scos pinionul din capul axei cu came si inlocuit semeringul
0 voturi
A raspuns darkslide (460 puncte) acum 11 ani Am inteles, merci. Aveti idee, din cauza asta, scade si compresia in pistoane ?

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Compresia nu are nici o legatura cu scurgerile de ulei.
A comentat darkslide (460 puncte) acum 11 ani Am inteles, merci