4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Peugeot207 ulei in apa. pe und...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Peugeot207 ulei in apa. pe unde putea intra?

A intrebat robert109 (210 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de robert109 acum 11 ani

Comentarii:

A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani unui peugeot207 i s-a schimbat garnitura de chiuloasa dupa care motorul a continuat sa se supraancalzeasca
 mecanicul scuzandu-se ca a folosit o garnitura prea subtire oferindu-se sa o repare inca o data si mentionand ceva de racitorul de ulei. dupa toate acestea masina a fost gata circuland 50 de km
 temperatura motorului normala dar verificand lichidul de racire am vazut foarte mult ulei in vasul de espansiune. nestiind ce a facut acel mecanic acum caut o explicatie cum a ajuns uleiul in apa. acest motor are racitor de ulei? daca are unde este montat? va multumesc.

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani daca ne spui si an, puterea motorului si ce tip de carburant foloseste masina ta, te voi ajuta cu cea mai mare placere :), si iti voi putea da detalii de care vei avea nevoie cu siguranta pe viitor.
0 voturi
A raspuns robert109 (210 puncte) acum 11 ani Multumesc pt intentia si bunavointa de a ma ajuta. Nu este masina mea, este a unei cunostinte care stia ca ma ocup si eu de mecánica m-a luat cu el pt a-si lua masina de la service. Din cate stiu este un Peugeot 207 din 2007 pe motorina. Duminica trecuta am fost la el la masina si daca temp motorului s.-a comportat bine in cei 50 de km am procedat la spalarea inst de racire unde am gasit ff mult ulei iar can am pornit motorul a inceput un zgomot ca al unui rulment uzat fara vaselina crezand ca este o fulie ceva dar, culmea turbosuflanta rupta fapt care imi explica da ce masina in cei 50 de km un mergea mai mult de 110 km/h. cu toate acestea  am lasat motorul pornit pana ce s-a incalzit iar la 95 grade a pornit electroventilatorul  si am vazut ca in vasul de espansiune este mai putin ulei. Am spalat inca o data vasul am facut putin circuit de apa  lasand-o sa curga afara pe furtunasul subtire care vine de la radiator la vas vazand ca uleiul s-a redus mult si apa vine curata. Acum astept turbosuflanta si o sa-i fac o proba asa cum trebuie la drum. Daca vi se pare ca ar mai fi ceva astept ideile voastre cu MULTUMIRI. Un salut !!!