4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Pornire dificila la cald, se a...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Pornire dificila la cald, se accelereaza mai greu si consuma mult?

Buna ziua, am un BMW E39 523i, motor M52B25(Vanos), care de aproximativ doua saptamani are ceva probleme la pornirea la cald si la modul in care merge. De mentionat ca relantiul este stabil in orice conditii, iar atunci cand este rece, masina porneste si ruleaza fara probleme. Probleme apar odata ce motorul s-a incalzit si deja lasa impresia ca trage mult mai greoi, in principal in treapta a doua (nu stiu daca are vreo relevanta dar in aceasta treapta se sesizeaza cel mai bine). De exemplu la schimbarea treptelor de viteza, in momentul care o accelerez, are un scurt lag, dupa care urca in turatii, insa destul de anemic, cu toate ca acum am consum mult crescut. Lagul despre care am mentionat la acceleratie poate fi sesizat si cu masina stationata, nu doar in mers. Daca o opresc si incerc sa o repornesc, deja electromotorul trebuie sa invarta de mai multe ori (aprox. 4 - 5 sec). 

Dupa ce au aparut probleme am schimbat bujiile, filtrul de benzina si filtrul de aer, insa fara vreun efect. De asemenea, pompa de benzina si bateria au fost schimbate luna trecuta, insa pe atunci masina nu avea aceste simptome.

In urma vizitei pe care am efectuat-o la service pentru schimbarea bujiilor si filtrelor, mecanicii mi-au spus ca cel mai probabil motorul trage aer fals pe la racordul dintre debitmetru si clapeta de acceleratie, deoarece in momentul in care turez motorul se aude un zgomot ciudat in dreptul clapetei, ca un suierat.
Intrucat as dori si un alt p.d.v, sunt curios daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema, precum si daca simptomele pe care le-am descris pot fi din cauza racordului defect, sau exista si alte posibile motive.
Multumesc!

A intrebat wizzardd (120 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 10 ani Eu am avut acel cot spart la admisie si am mers vreo 2 saptamani pana mi-a ajuns altul nou.Deci de acolo nu este.
Daca tragea aer fals pe undeva relantiul fi sigur ca nu era stabil.
Vezi senzorul de pe volanta !

Comentarii:

A comentat wizzardd (120 puncte) acum 10 ani Tot de senzorul acela mi-a spus si unul dintre mecanicii de la service-ul unde am dus masina. Pe tester imi indica o problema la debitmetru, dar dupa ce am pus altul de proba, nu a fost nicio schimbare. Voi inlocui si senzorul acela in curand si voi posta aici daca am scapat de belea. Pana atunci, multumesc de raspuns!
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 10 ani Asa este m-am confruntat si eu cu aceeași problema. Pornea f greu cind era motorul cald. Iar cind o acceleram se auzea exact ca la tine un suerat si exact asa era trăgea aer fals. Iar in momentul cind o acceleram brusc se plafona motorul dădea sa se oprească sau dădea rateuri. Încearcă sa scoți debitmetrul din filtru unde vine băgat punel deasupra pe filtru Inchide capota si vezi cum porneste si la cald si rece. Asa am făcut eu si a mers f bine PINA am făcut-o
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 10 ani Asa este m-am confruntat si eu cu aceeași problema. Pornea f greu cind era motorul cald. Iar cind o acceleram se auzea exact ca la tine un suerat si exact asa era trăgea aer fals. Iar in momentul cind o acceleram brusc se plafona motorul dădea sa se oprească sau dădea rateuri. Încearcă sa scoți debitmetrul din filtru unde vine băgat punel deasupra pe filtru Inchide capota si vezi cum porneste si la cald si rece. Asa am făcut eu si a mers f bine PINA am făcut-o. Pentru ca trage aer fals pe la tubulatura(furtune)mai mult decit pe la debitmetru. Asa ca scoate debitmetrul cum tiam spus ca sa poată citi calculatorul aerul ce intra in motor. Iti va fi mult mai bine
0 voturi
A raspuns andreik30 (140 puncte) acum 5 ani Salutare acces problema am si eu la un bmw e39 520i 1998 nu porneste la cald am schimbat senzor axa cu came bujii degeaba la alt servis mi- au zis ca chit distribuție lant partea de sus si de jos asta ar costa 800 de euro daca ati mai intalnit asemenea probleme va rog sa scrieti va multumesc