A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
Blocul motor e unul si doar unul,cred ca te referi la alezat.Da se poate face cu multi bani si multa bataie de cap,ai nevoie de un strungar bun si care sa mai si respecte cotele maxime pentru cilindrii aia,apoi mai trebuie sa te incadrezi si in cotele de functionalitate de la segmenti si noile pistoane.
Pe deasupra,mai ai nevoie si de galerii si de un alt soft,avansul la injectie si scanteie nu va mai fi acelasi la aceleas pozitii.
Sustin ce s-a scris mai sus,prea multi bani si bataie de cap daca e vorba sa o faci si inservice si nu esti pasionat sau nu ai timpul necesar sa o demontezi si faci tu pe bucati.Apoi sunt putini mecanici care se joaca cu asa ceva,si mai putini din ei se impaca cu electronica(alezat plus cote etc etc sunt treburi de scoala veche si majoritatea care le stapanesc nu se impaca si cu electronica).