4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Problema pompa benzin, injecto...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Problema pompa benzin, injectoare sau altceva?

Salut, problema e in felul urmator, o pornesc dimineata, daca dau sa accelerez pana in 2500rpm are un fel de tremurat pana se accelereaza (pot fi bujiile cumva?) iar dupa ce merg o distanta isi revine, se accelereaza liniar insa mi se pare c-ar avea la mers constant niste mici balbaieli.

La relanti are o mica vibratie, trepidatie, insa nu scade turatia motorului.

Alta problema e  urmatoarea, daca o scot pe liber cumva, si apoi vreau sa bag inapoi in viteza are o mica intarziere parca si-ar intrerupe alimentarea cu benzina pt o fractiune de secunda, iar daca o accelerez in gol inainte de a o baga in viteza nu mai face asa.

Ce-ar putea sa aiba? Multumesc!Ps: masina e un Opel Calibra C20ne
A intrebat catalin1 (780 puncte) acum 8 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns Ranko (1,750 puncte) acum 8 ani Salut, am avut pe un Golf  III ,1.8 benzina aproximativ aceeasi problema : mersul era "tremurat" , nu era liniar, rodund. Si mai frustrant era ca nu aparea mereu . Problema era cu o fisa "impuscata" , care pierdea scanteia la capacul de delcou .
Am schimbat fisele si capacul de delcou ( care oricum era deteriorat ) si nu am mai avut probleme.Au costat pe Golf undeva la 140 ron.
Parerea mea este ca ar putea sa fie ceva asemanator, la aprindere - bujii / fise .
Eventual, sa faci tu ceva "home-made" , retine ordinea de aprindere, eventual fa si o poza sa fii sigur, si imprumuta fisele cuiva ,daca ai de la cine, vezi daca mai face problema asta, iar apoi le schimbi pe ale tale daca merge ok .Eu le-am luat de test de la un prieten cu Opel Astra, a mers super bine, si asa am stiut. Doar o recomandare, poate mai are cinveva si alta idee .

Succes !

Comentarii:

A comentat catalin1 (780 puncte) acum 8 ani

editat de catalin1 acum 8 ani

Fisele cu siguranta sunt ok, le-am schimbat, la fel si capacul de la delcou e in regula, acum nu stiu bujiile, ca si pe astea le-am schimbat, insa poate fi pretentioasa si vrea bujii anumea?
A comentat Ranko (1,750 puncte) acum 8 ani Asta nu stiu sa-ti zic, eu cand am mai schimbat bujii, m-am dus direct la magazin ,am dat talonul si mi-a zis o lista de preturi.
Ai putea sa le dai desfaci, una cate una, si sa incerci sa mai cureti negreala de pe ele, eventual daca poti sa le masori si distanta,unde se produce scanteia.
Stiu ca pe Dacia batraneasca era o practica obisnuita si le forjau pana cand se duceau de tot.
Cred ca ai putea sa incerci si varianta asta si sa vezi daca este vreo imbunatatire, si sa le schimbi eventual, daca asta e problema.

Dar tocmai am realizat ceva - tu ai spus ca nu-ti cade in ture ; mie cand imi pierdea scanteia, mai ales la relanti, "dadea sa moara " motorul, scadea pana pe la 500-600 rpm .
Poate mai are cineva cu experienta o idee ..
A comentat catalin1 (780 puncte) acum 8 ani Da, nu-mi cade in ture, ramane la aceeasi turatie, doar ca trepideaza, tremura, daca o accelerez un pic nu mai face asa.