4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme ford mondeo tdci.fum ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme ford mondeo tdci.fum negru,dc??

sall,am si eu o pb cu ford mondeo tdci 2004/si la acceleratii scoate f mult fum negru,aveti vreo parere??tin sa precizez k masina nu are catalizator si evacuarea este sport si egr obturat,ar fi asta o cauza a fumului?? turatiile oscileaza la relanti
A intrebat vasy9 (170 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns F2TheLow (2,600 puncte) acum 11 ani 1.filtru motorina de schimbat
2.curatat egr
3.posibil probleme la injectoare
4.turbo

Pentru ceva sigur incearca o diagnoza  

 O seara buna
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Ce motor ?
Blocand EGR pe 2.0 , faci rahatul praf.Daca mai adaugam si lipsa catalizator rezulta o mare combinatie facuta pe bordura .
Se verifica tubulaturi admisie,posibil sparte; bineinteles ca o diagnoza facuta de un cunoscator cu o scula buna este si mai relevanta sa vezi ce parametrii sunt dati peste cap cu "inovatiile" de pe motor.

Comentarii:

A comentat vasy9 (170 puncte) acum 11 ani motorul e 2.0 tdci .am facut o gramada de diagnoze,si la delphi,si nu arata nici o eroare sau ceva in regula,doar debitmetrul are mici pierderi de tensiune,injectoarele au fost schimbate anul trecut toate 4,cel mai mult ma streseaza reantiul care fluctueaza la liber,din cate am citit ar putea fi regulatorul de presiune de pe pompa de inalta,dar cei de la delphi zic ca nu e,si dupa ce am schimbat injectoarele tot fluctueaza relantiul,nu stiu dc
0 voturi
A raspuns ady4gaby (1,890 puncte) acum 11 ani verifica injectoarele
0 voturi
A raspuns vasy9 (170 puncte) acum 11 ani am facut o gramada de diagnoze,si la delphi,si nu arata nici o eroare sau ceva in regula,doar debitmetrul are mici pierderi de tensiune,injectoarele au fost schimbate anul trecut toate 4,cel mai mult ma streseaza reantiul care fluctueaza la liber,din cate am citit ar putea fi regulatorul de presiune de pe pompa de inalta,dar cei de la delphi zic ca nu e,si dupa ce am schimbat injectoarele tot fluctueaza relantiul,nu stiu dc
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Diagnozele au fost facute de habarnisti.
Probleme vine de pe aer si nu din injectie.Pe aer erau niste parametrii de urmarit. Daca vezi presiune map prea mica , nu te apuci de schimbat injectoare.
Se verifica functionare EGR si turbina .Se verifica tubulaturi admisie.
Acest motor da adesea aceste probleme datorita blocarii actuatorului turbinei.Un curatat de turbina si EGR e posibil sa rezolve problema.

Comentarii:

A comentat Berindeiionut (140 puncte) acum 10 ani daca ar fi de la actuatorul de la turbo ar lumina intermintent martorul de la bujii
A comentat gabygabitzu73 (100 puncte) acum 8 ani Salut Ionut Berindei
Am un mondeo 2006 iar martorul de la bujii licare contomitent , masina nu trage , nu are putere , daca o accelerez scoate foarte foarte mult fum negru , si se aude un ciricait urat dar nu pot sa spun cu exactitate unde
Cert e ca la motor se aude :)
Un sfat ? Te rog
0 voturi
A raspuns v1 (4,080 puncte) acum 11 ani Salut,a-ti omis un singur lucru:probabil mai sunt si depuneri pe toba.In cazul asta trebuie sa mergi cativa km sportiv ca sa elimini toate depunerile-parerea mea.