4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme injector cu fir?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme injector cu fir?

uneori nu imi pornea motorul iar la verificare aveam filtrul de motorina gol.acum de cateva zile porneste foarte greu,uneori doar ajutata cu spray de pornire,iar cand porneste merge intrerupt cam un minut apoi incepe sa se auda normal...mentionez ca atunci cand ii pun contactul uneori nu se aprinde martorul de bujie(in cazul asta nu porneste deloc),iar cand se aprinde martorul porneste dar cu un mic rateu.mi s-a zis ca ar fi injectorul cu fir.ma poate ajuta cineva cu mai multe informatii? masina e un vw bora 1,9SDI .multumesc anticipat
A intrebat kirra30 (210 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Cum sa fie problema de injector , cand ai filtrul de carburant cu aer  ?
Se verifica etanseitatile sistemului de injectie.
Pornirea la spray distruge motorul.
0 voturi
A raspuns kirra30 (210 puncte) acum 10 ani ms pt raspuns dar cred ca am doua probleme diferite.ca ieri nu pornea deloc si am verificat filtrul si totusi era plin ochi.apoi la un momentdat s-a aprins la contact martorul de bujie si a pornit dar mergea sacadat,apoi sa reglat turatia dupa un minut
0 voturi
A raspuns BV98ERI (54,990 puncte) acum 10 ani Verifica bujiile incandescente,si sondele de temperatura.
0 voturi
A raspuns kirra30 (210 puncte) acum 10 ani bujiile sunt verificate si sunt ok.iar sonda de temperatura e noua
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 10 ani Injectorul nr. 3 se verifica prin urmatoarea metoda daca e in parametrii:
Cu motorul rece scoti mufa de la injector dupa care pornesti motorul si masori rezistenta dintre cei 2 pini cu un aparat de masura.Trebuie sa fie intre 80-120 ohm,in caz ca nu iti da o valoare intre cele doua mentionate adineaori atunci trebuie schimbat.
Neaparat cu motorul rece(sa zicem dimineata),in caz contrar e normal sa dea alte valori.
Bafta!