Salut,
Am un e39 525tds, de curand am schimbat garniturile pompei de injectie pentru ca pierdea motorina si pornea greu la cald.
Garniturile au fost schimbate, avansul marit si debitul reglat.
Dupa vreo doua zile am ridicat capota sa vad daca se mai umezeste pe la pompa si am avut surprinderea sa vad ca pompa nu mai pierde dar iese fum de motorina arsa din zona injectoarelor. Am desfacut capacul de protectie si am observat ca pe la injectorul 4 cel cu fir pierde motorina. Nu la baza unde se infileteaza in chiulasa ci pe la mufa de plastic din capatul injectorului.
Este posibil ca din cauza avansului marit sau al debitului sa se fi stricat aceasta mufa a injectorului?
Exista vreo posibilitate sa fie reparata (lipita) acea mufa care este in capatul injectorului sau trebuie schimbat injectorul?
Mentionez ca masina merge perfect, trage, porneste bine la cald cat si la rece, singura problema este ca pierde motorina pe la mufa.
Orice sfat este bine venit.