4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Probleme Mercedes E270 w211 17...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Probleme Mercedes E270 w211 177 cai din 2003 cutie autamatica am niste probleme cine cunoaste sa ma ajute si pe mine ?

Salut am si eu o intrebare  la voi    Am un mercedes E270 clasic 177 cai  din 2003 cutie automatica        si tot timpul am  temperatura  apei  imi arata  tot timpul sub 90 de grade    ba chiar cand merg pe autoruta la 150 170   pe pilot automat   scade si la 40  50  grade    e normal asa ceva oricum as merge pe sport  turati  mari  nu creste   ,    si martor bord de la bujiile  incasdecente   tot timpul apris     ,,,    si din cand in cand se mai aprinde si   martorul de bord   de culoare galbena  ca un robinet  o ( vana)   si  nu pot sa turez masina mai mult de  2500 rpm   sau sa merg mai tare de  120    care ma poate lamuri si pe mine ce si cum  poate sa fie  astea is bubele care le am .. nu prea le am cu mecanica   Multumesc frumos
A intrebat CristianParvulescu (200 puncte) acum 9 ani in categoria Motor

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns vizy (920 puncte) acum 9 ani Salut!Pentru problema nr:
1-apa nu urca mai sus de 70 de grade sau in oras urca la 80-85 grade dar in afara lui scade la 60-50 de grade cel mai probabil termostat defect.De recomandat marca Behr nu alte gunoaie.(de pret nu am habar)
2-martorul pentru bujii incandescente daca sta tot timpul aprins cel mai probabil este defect reeleul(atentie in unele cazuri se poate repara) sau de verificat daca mufele ce duc la bujii sunt prinse bine.Daca martorul pentru buji nu se aprinde cand pui contactul sau se aprinde circa 1 minut dupa ce pornesti masina si mai apoi se stinge 1 sau mai multe buji incandescente arse.
3-robinetul este martor defectiune motor si aici sunt o gramada de chestii:debitmetrul,turbo,sau poti sa mai verifici furtunele de la intercooler sa nu fie crapate,clapete galerie admisie etc.Cel mai indicat pentru timpul si banii tai faci o diagnoza cu tester dedicat Mercedes adica Star Diagnose si iti arata acolo tot.
Poti sa spui si din ce oras esti poate te ajuta unii din colegi cu tester sau recomandare service ceva.Pentru alte informatii folositoare pentru  masina ta cauti pe forum Mercedes si gasesti acolo tot ce te intereseaza.Sperand ca nu te-am plictisit cu toata povestea iti urez bafta!

P.S:daca mai ai aprinsi si alti martori in bord nu ezita ne zici.
0 voturi
A raspuns CristianParvulescu (200 puncte) acum 9 ani Salut  la problema  2 cu bujiile am rezolvat problema    nu este releul     este  o buje   arsa am schimbat toate bujiile   astăzi   și ju mai apare    doar când pornesc  primele 5  minute și dupaia se stinge... cu restu problemelor   revin   cam în doua zile 3        cineva mia mai zis  ca  pentru problema  numaru 1  cu termostat  de apa mia zis ca este normal sa urce și sa coboare  apa așa   la Mercedes    dar mine nu prea îmi vine a crede   dacă ai ceva cunoștințe   sa întrebi și tu   sami spui te rog frumos   sa știu dacă cumpăr alt termostat sau nu   mersii pentru restu revin  în 2 zile  când mai fac ceva  aștept un răspuns   mersiii

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns CristianParvulescu (200 puncte) acum 9 ani Salut  la problema  2 cu bujiile am rezolvat problema    nu este releul     este  o buje   arsa am schimbat toate bujiile   astăzi   și ju mai apare    doar când pornesc  primele 5  minute și dupaia se stinge... cu restu problemelor   revin   cam în doua zile 3        cineva mia mai zis  ca  pentru problema  numaru 1  cu termostat  de apa mia zis ca este normal sa urce și sa coboare  apa așa   la Mercedes    dar mine nu prea îmi vine a crede   dacă ai ceva cunoștințe   sa întrebi și tu   sami spui te rog frumos   sa știu dacă cumpăr alt termostat sau nu   mersii pentru restu revin  în 2 zile  când mai fac ceva  aștept un răspuns   mersiii   ăsta este masina

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns vizy (920 puncte) acum 9 ani La problema cu bujiile daca zici ca martorul sta aprins 5 minute DUPA ce pornesti motorul si apoi se stinge nu prea ai rezolvat problema,trebuie sa se stinga imediat dupa ce pornesti motorul si sa nu mai apara.Oricum cu ce am mers eu (Mercedesuri) apa statea in jur de 90 de grade si diesel si benzina.Termostatul e cel mai probabil blocat pe "deschis" daca zici ca scade temperatura apei in timpul mersului.Daca te duci la diagnoza si nu iti apar acolo alte minuni gen Heater Booster sau pompa electrica recirculare apa te apuci sa schimbi termostatul.Bafta!