4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > probleme motor 520d e39?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme motor 520d e39?

salut. de curand  am devenit proprietarul unui bmw 520d e39 din 2000 100kw.

 problemele la el ar fi urmatoarele.

1. turometrul are un lag( ca sa zic asa) fata de turatia motorului.mai explicit motorul se tureaza dar turometru i-mi arata asta de abia peste 1-2 secunde, la  3000rpm ramane putin blocat(4-5 secunde) desi motorul se tureaza in continuare.si apoi dintr-o data sare la turatia reala.( urca pana la 5500 daca il turez pana acolo). in plus desi masina revine la relantii turometrul meu nu vrea sa coboare sub 1100 de ture. cand pornesc motorul pana nu ma ating de acceleratie, sta cuminte si constant la 850 de ture unde ar trebuii.

2. se dezamorseaza motorul frecvent. si in mers dar si la relantii. in mers nu e nici o problema, deoarece se reporneste masina ca si cum ar fi trasa, dar daca mi se intampla la semafor..... acolo ramane masina. fara o vizita la service, amorsare si pornire cu spray nici o sansa( sau tractata).

am schimbat pompa de motorina, si filtru de combustibil cand am patit-o prima data, acum o luna de zile si nici 1500 de km. din pacate problema persista.

3. tot mai frecvent i-mi intra masina in modul de avarie. nu se tureaza mai mult de 2100 rpm. daca i-mi face asta in treapta intai dureaza cam 10-15 secunde , timp in care trebuie sa oscilez pedala de acceleratie de la apasat pana la fund si lasat putin sa revina, ca sa treaca de acea turatie, daca sunt intr-o treapta de viteza superioara se rezolva relativ usor, cu schimbarea intr--o treapta inferioara.am fost la service, i-am facut un tester si mi-au recomandat sa schimb debitmetru de aer.zis si facut in aceeasi zi, masina a mers mai bine vreo 3 zile dupa care a revenit la vechile obiceiuri proaste, de a intra in stare de avarie. in momentul in care imi face figurile astea scoate un fum negru de motorina nearsa, mai rau ca o raba de pe vremea regretatului. mecanicul mi-a zis ca turbina nu primeste comanda in acele momente si de aceea fumul negru si intrarea in stare de avarie.

momentan masina e in service pt rezolvarea problemei cu dezamorsatul, dupa care urmeaza stabilirea problemei comenzii catre turbina. se va verifica electrovalva turbo, pompa de vacuum si circuitul acesteia, schimbul filtrului epurator, senzor turatie volanta, si senzor presiune pompa de injectie.

deranjant este faptul ca aceste figuri le face tot mai des dar nu tot timpul.de obicei se intampla dupa ce masina ajunge la relantii sau cand scade sub 2000 de ture. are momente cand merge ceas( ca ziua in care am cumparat-o) si alte zile bune. chiar saptamana trecuta a ajuns pana la 190km/h.

sugestii ceva? a mai patit cineva ceva asemanator?
A intrebat free2hot4you (6,170 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

editat de free2hot4you acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 11 ani Verifica turbina, egr, valva vacuum, filtru motorina, pompa.
.

Salut
!

Comentarii:

A comentat free2hot4you (6,170 puncte) acum 11 ani egr a fost demontat si curatat plus verificat, la fel si galeria de admisie. filtru de motorina nu are 1500 km de cand e pe masina, pompa de motorina la fel. am cumparat pompa noua.

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 11 ani valva de la egr era blocata. am anulat egr-ul si am rezolvat problema