4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > sal.am un bmw 318 si de vreo 2...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Sal.am un bmw 318 si de vreo 2 zile ma cam chinuie bateria...electromotorul..s-au alternatorul?

Sal.am un BMW 318 din 2001.de 2 zile la fiecare pornire trebuie impins.dupa ce merg cu el vreo 30-45 min si pe urma opresc motorul,cateodata porneste la cheie,cateodata nu.sincer nu stiu ce are,idei sunt multe(alternator,electromotor s-au baterie noua).dar nu vreau sa le schimb pe toate pana aflu care e.apropo,cand pun contactul face un clincanit continu la interval de mai putin de o sec intre ele(clincaniturile)e ca si cum as fi ascultat o zi muzica cu motorul oprit si am ramas fara baterie.dar ma gandesc ca din mers ar fi trebuit sa se incarce bateria,dar....nu stiu ce sa zic.cei in cunostinta de cauza imi pot lasau mes.multumesc
A intrebat julian11 (210 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

Cel mai bun raspuns:

0 voturi
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 11 ani Tea lasat electromotorul

Alte raspunsuri: (5)

0 voturi
A raspuns julian11 (210 puncte) acum 11 ani Ca idee.stii cumva cam cat ar costa un electromotor?

Comentarii:

A comentat robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 11 ani La mana a2 gasesti undeva la 200-250lei, daca vrei nou intreaba la un magazin de piese auto , sau sa il repari pe cel vechii ,
+1 vot
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 11 ani Daca se aude clank este bendixul care iti da semen ca lucreaza. Adica impinge rotorul pe Corona adica pe volanta motorului. Asta inseamna ca rotorul este in scurt SAU ai un fir dezlipit ceea ce inseamna ca i-l poti duce electromotorul la in un electrician sa iti cositoreasca acel fir fara a mai cumpara alt electro motor. Acel fir sa dezlipit datorită faptului ca ai dat foarte mult la automat. Bafta

Comentarii:

A comentat julian11 (210 puncte) acum 11 ani Probabil ai dreptate.cand pun contactul faza scurta e aprinsa fara sa o pun EU.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Daca era alternatorul aveai bec de la baterie aprins in bord si mergeai maxim 40 de minute(pe baterie).
Clicaniturile se pot auzi fie de la releu,fie de la electromotor.Daca ai un bec de proba si reusesti sa localizezi electromotorul,cauti firul subtire care merge la el,pui un fir de la bec pe el si altul la masa.Daca incerci sa dai la automat si ajunge curent,inseamna ca e electromotorul.Daca ajunge curent in suturi(becul clipeste)inseamna ca e cablajul pana la electromotor.Daca ai curent si nu lucreaza(nu se invarte),verifica intai ce tensiune ai in baterie si apoi demonteaza electromotorul.
0 voturi
A raspuns carabus37 (250 puncte) acum 11 ani In general problemele apar cand ai carbuni terminati. Parerea mea este sa dai electromotorul jos si sa schimbi carbunii.
0 voturi
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 11 ani Veifica electromotorul