4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > salut,am un jeep grand c.din 2...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Salut,am un jeep grand c.din 2001.imi picura ulei pe la carcasa filtrului?

salut ,am un  jeep g,c din 2001  motor 3100 tdi.bineinteles  varianta de motor de unica folosinta italian. care are mereu probleme ,sa trec la subiect.

imi picura ulei pe la carcasa filtrului ,se vede dupa ce sterg cum ar veni ca se infiltreaza pe langa surubul de prindere, cateodata curge mult ,putin  ba deloc ,are toane.am fost la service ,lam dat jos l am curatat verificat ,nu e crapat fisurat sau altele ,iam schimbat o garnitura de la tija,una mica cat degetu si cam o sapt nu a mai fost probleme ,dar dupa iar...si am gasit filtru de ulei in carcasa cand lam dat jos .ziceai ca la stors cineva,era intors in neregula orisicum.am fost in toate serviceuri le din oras ,praf toti .nimeni nu stie.aveti vreo parere un sfat,ca mam saturat de masina  asta.mia mancat cel putin 4000 e in 2 ani,si tot nu e in regula.va multumesc
A intrebat hohau (320 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Scuza-mi ironia dar cati ani are acel filtru de zici ca e intors in interior?Ai pus unul sh?Filtrele intoarse in modul descris de tine au peste 30k km.
Capacul de la filtru pierde doar pe la garnitura?Motoarele astea au o problema la filtrul de ulei,se poate pune intr-o pozitie gresita si strange gresit extrem de usor.Daca e si cazul tau,va trebui sa schimbi capacul si sa verifici filetul.
Ps:Din cate service-uri ai fost,a strans vreo cineva cat trebuie sau toti ' la mana'?
0 voturi
A raspuns hohau (320 puncte) acum 10 ani ehhh de unde atata 30k .nu stiu daca aveam facute 3000 de la ultimu schimb de ulei ,filtru  nou nout ,cum sa pun sh,si aia de la service au ramas un pic socati,cand lau vazut  dar nu mi au putut explica de ce e asa.si scurgerea se vede ca nu e pe la filet ,cand incepe sa picure primele picaturi se vad ca vin de la surubul care tine capacu,ca lateralele capacului  de plastic is mereu curate ,neatinse de ulei,cum ar fi are ulei doar in botu capacului  unde este hexagonu sau ce forma are ala de pe capac,nu stiu  daca ma fac inteles cu explicarea ,dar orisicum va multumesc ca incercati sa ma ajutati.
 INCA CEVA,de ce imi da apa afara din vas ,cand o forjez ,mai tare .pe drum aveti idee,

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani :))Felicitari cui a facut schimbul.Alt capac este raspunsul,cum am zis mai sus,crapa imediat(ceea ce pare ca sa intamplat si a fost lipit cu vrea ceva),daca il scoti si speli bine vei gasi o fisura.Filtrul de ulei e imposibil sa ajunga 'intors' in 3000km,cel mai probabil nu a fost schimbat.
In legatura cu apa,ventilatorul porneste?Pornesti motorul rece,aerisesti,astepti pana ajunge la 90C.VEzi daca se incalzesc furtunele de apa spre radiator,vezi daca se incalzeste radiatorul la fel(nu doar pe mijloc).DAca nu,scoti apa afara si speli circuitul.
0 voturi
A raspuns hohau (320 puncte) acum 10 ani am inteles cu capacu .o sa cumpar altul,ai idee de un magazin ceva sau tot pe comanda.il legatura cu apa,da ventilatorul porneste la 90 c.si asa ajunge apa la 90 in 5  mine.mi se pare cam repede da cica asa trebe,ciidat ca mai am o masina si nu e asa la aia in fine.
 DACA nu functioneaza cum mi ai descris tu ,o sa verific mai tarziu,ce trebuie sa spal si sa dau jos  ,k sincer nu prea stiu.adica corcuitul fiind? mi poti detalia mai mult,cirucitul.ms inca o data
0 voturi
A raspuns hohau (320 puncte) acum 10 ani si chestia cu aerisitur .ce aerisesc?explicami  detaliat tot te rog

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Daca porneste la 90 de grade si ramane acolo,nu ai de ce sa iti faci probleme.Cand o fortezi in sens?
Pentru aerisit ai fie la iesirea din termostat fie pe radiator(nu stiu cum e montat la jeep) un capacel(daca e pe radiator e albastru sau negru,cap fluture,daca e la termostat seamana cu cel de roti),il desfaci si astepti pana ajunge apa(daca iese apa si aer va trebui sa astepti pana ajunge un jet de apa).
Detaliaza in ce sens o 'fortezi' si la cate grade ajunge temperatura cand iti arunca apa afara?
0 voturi
A raspuns hohau (320 puncte) acum 10 ani o fortez in sens ,merg tare,frana brusc,plecare la fel , apa sta intre 70 si 90 c,cand ajunge la 90 c porneste ventilatoru si scade la 70  si iar creste scade ,dar nu depaseste 90 c.da am capacel la radiator ,fluture,desfac si las pana da afara cu jet .ok am inteles.si apa od a afara prin vas,bene ca nu e strans capacu etans k asa mia zis de la service k e mai bine sa l tin.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani :))Perfect.Poti sa il scoti de tot.Atat timp cat apa iti sta in limitele ei8nu se aprinde rosu,nu urca peste 90),lasa capacul ala inchis bine.In cazuri extreme(presiunea prea mare din cauza temperaturii prea mari),in capac ai o supapa de presiune care se deschide automat si arunca apa afara.E normal daca mergi cu el deschis sa iasa apa.
0 voturi
A raspuns hohau (320 puncte) acum 10 ani aha traiasca mecanii lu peste care stiu sa repare doar dacii.ms de ajutor