4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Salut colegi.Am si eu un ford ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut colegi.Am si eu un ford focus 2 ,1.6 tdci,109 cai. De ce imi smunceste din cand in cand in mers?

Am luato de 3 luni si dupa o luna a inceput sa faca figuri. Imi moare motor foarte usor. Am puso pe tester si mio zis ca ii dus turbo si injectoarele, leam schimbat si la fel face si acum dupa 3 zile de cand am scoso din service. Ati avut probleme similare careva? Sau daca stiti ceva ce ar putea sa aiba va rog  sa imi dati un raspuns. Ms
A intrebat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat ValentinM_28 (120 puncte) acum 6 ani Acelasi problema am avut si eu si a fost dpf infundat de la debimetru de aer iti trage motoru doar ca consuma mult
A comentat robertocarlos862001 (100 puncte) acum 6 ani Salut .am și eu un Ford ficus 1.6 tdci 109cp 80 kw.îmi smuceste în mers și mi se oprește după aia(în mers)
A comentat Melax (100 puncte) acum 6 ani Filtru de motorina UFI!
A comentat Flomarin75 (110 puncte) acum 6 ani Si eu am avut asa ceva ,si era sensore de la flaut
A comentat gologandumitru (100 puncte) acum 5 ani verifica supapa egr  ia valeo autoeco bucuresti 590 lei

15 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns 54541251 (36,540 puncte) acum 12 ani Dar la ce service ai fost ? Si s-a dus si turbo si injectoarele nu ai fost si tu si la mai multe service-uri sa vezi daca e asa...?

Comentarii:

A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani am fost la 2 service-uri
A comentat pachicata2009 (100 puncte) acum 7 ani Curățare mufă de la injectoare cu spray de contacte
+2 voturi
A raspuns wheelman2009 (10,000 puncte) acum 12 ani acum nu stiu ce sa zic dar iti spun ca in 99% din cazuri nu iti cad toate 4 injectoarele si turbina in acelasi timp, in alta ordine de idei turbo nu are legatura cu muritul motorului sau pornitul greu, daca nu iti merge turbina nu trage masina si eventual iti haleste ulei, dar de mers motorul merge. Cauzele pentru care iti smuceste in mers la un diesel modern pot fi multe, o testare ar fi mai mult decat indicata, multi prin service-uri se arunca sa iti schimbe piese scumpe, desi nu e neaparat nevoie de shimbarea lor.

Comentarii:

A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani doar un injector o fost dus si lau rectificat nu am pus unul nou ,iar turbo nu mai facea  presiune normala, iar la service am fost la un prieten,deci ma gandesc ca nu ma trage pe sfoara chiar un prieten.
 Cam ce ar putea avea ?binenteles daca stii sau daca ai mai auzit de astfel de probleme
+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Turbo nu are nici o legatura cu pornirea masinii, in cel mai rau caz ramai cu un motor diesel simplu SDI. Daca turbo este defect nu-ti mai intra. Verifica debimetrul de aer sa nu fie gaurit sau spart. Eu la fel am patit la un VW Passat 1.9 tdi. La fel imi smucea din cand in cand si imi scotea putin fum negru.

Salut
:)

Comentarii:

A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani porneste usor, fara probleme dar smunceste in mers. Si am schimat turbo si un injector. nu mai stiu ce sai fac...?
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Debimetrul de aer ar fi o problema in acest caz.

Salut
:)
A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani ok...ms de informatii
A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani si cam ce sar putea face la debimetru si cam cat ar costa unul? Daca stii?
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani 580-600 ron costa unul. Ca sa fi sigur ca este debimetrul trebuie sa scoata relativ destul fum negru, iar dupa ce motorul este cald nu prea mai simti turbo-ul.

Salut
:)
A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani ms mult de informatii
salut
A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Nu ai pt. ce. bafta :)
A comentat alexboy08 (100 puncte) acum 7 ani Vetifica valva egr,asa imi facea si mie imi smucea in mers!
+2 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se cere o diagnoza minutioasa.Se monitorizeaza debitul de aer, injectoare si stare filtru particule.

Comentarii:

A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani am facuto. Am schimbat turbo si un injectr si tot asa face
Nu mai stiu ce sai fac.............?
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Repet.
Se monitorizeaza presiunile de aer pe admisie inainte si dupa turbo dupa niste valori de referinta.Uneori se defecteaza electrovana comanda turbo ( dispusa sub pompa de injectie in spatele motorului ) , din cauza ei schimbandu-se destule turbine degeaba.
De ce nu apelati la cei ce cunosc acest tip de motor ?
Care este starea  filtrului de particule ?

Comentarii:

A comentat StefanGheo (130 puncte) acum 12 ani filtru de particule e dat jos si resofatat calculatorul
0 voturi
A raspuns alexandrulll (520 puncte) acum 11 ani debilmetrul sau valva EGR
0 voturi
A raspuns khrysty@n (360 puncte) acum 10 ani Schimba bujiile. :)
0 voturi
A raspuns nadia0919 (260 puncte) acum 10 ani si la mine smucea cant eram cu 160km/h.atunci o mai mult si ea nu reusea sa traga motorina deajuns pentru ca era filtru infundat. am schimbat filtru si nu am mai avut probleme
0 voturi
A raspuns brestanai123 (140 puncte) acum 10 ani salut..si eu am avut aceeasi problema cu masina si am fost cu ea pe la service-uri si nu stiam care era problema...am fost la o reprezentanta unde i s-au facut mai multe teste dar nu avea nimic...bujiile erau problema (eu le schimbasem dar le luasem de la un magazin SECOND HAND ) ,te-as sfatui sa schimbi bujiile
0 voturi
A raspuns marinicatomozii (160 puncte) acum 8 ani depinde in ce sens se opreste de tot sau nu mai trage  daca nu mai trage vezi acanti cand se intampla daca iti merge turbina  daca merge inseamna ca e de la buji incandescente
0 voturi
A raspuns ktacostynel (140 puncte) acum 7 ani vezi sa nu fie senzorul de la regulatorul de presiune in rampa de injectoare.Asa am patit si eu. Cupla de la senzorul de presiune in rampa de injectoare.Momentan s-a rezolvat printr-o curatare.Pe viitor voi schimba acel senzor.In rest e OK ca si rulaj motor.
+1 vot
A raspuns maximpetrika (160 puncte) acum 7 ani Ai aflat ce avea Masina, am si eu aceiași problema ?
0 voturi
A raspuns andreiramalino18 (140 puncte) acum 7 ani Salutare băieți și eu am la fel un focus din 2005 1.6..Tdci...După 2200 turații menționez că îmi intră turbina dar de aude și un fasait...Plus că pierde putere...Nu scoate fum..Furtunul gros care vine în intercooler e schimbat ...Cel care vine din filtru de aer spre turbina e verificat și e ok ...La fwlnsibcel mic și gros care pleacă din turbina e ok când apăsați accelerația e tapan(tare)...Fum negru de afla pe turbina ...Mă gândesc că ultima varianta ar fi de la o garnitura din turbina..Voi ce credeți?..Mulțumesc..Aștept păreri!!!
0 voturi
A raspuns bogdanpatranjean (140 puncte) acum 6 ani salut, am un ford focus 1.6 tcdi 109 cp 2006, am avut aceasi problema ca si tine , schimba senzorul de la axul cu came si mai este un sernzor care lucreaza odata cu el , pe bosch au fost 200 de lei .
o alta problema care o am este supapa egr si din acelas motiv smuceste dupa ce o turezi mai mult timp ea nu mai deschide clapeta si de aceea iti face asa... verifica si egr .
succes :)
p.s si mie mi-au spus ca sunt injectoarele carpaci de mecanici ... dar problema a fost rezolvata simplu si ieftin de un mecanic specializat in masini ford :) tine-l doamne :))
0 voturi
A raspuns dragosfr (150 puncte) acum 4 ani la mine a inceput la o saptamana de cand am luat masina,ff2 facelift 1.6 109cp
in mers se oprea si murea motoru ,pe loc nu prea isi tinea ralantiul si credeam ca este de a dpf,injectoare turbo dar nu a fost sa fie,totul era de la senzorul de la axa cu came pe tester nu aparea problema asta pana cand senzorul sa prajit de tot si au aparut 4 erori de la el,a fost inlocuit si a mers totul bine dupa...pana a aparut alta problema pe la alternator,asa e fordu faci una apare alta
sper sa fie de ajutor