4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Schimb motor 1,5 dci?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Schimb motor 1,5 dci?

Salutare tuturor.

Masina in cauza,renault kangoo 1,5dci k9k b7,60kw,125k km.

Problema a inceput cu termostat blocat,mers fara apa(a aruncat apa afara in mers) si in cele din urma s-a oprit.Apoi a fost pornit si mers iarasi 50km fara apa.Au fost schimbat cuzinetii arbore motor si cei de la biele,a mers o jumate de ora si s-a oprit(mergea bine).De atunci nu a mai pornit,instalatia de alimentare e plina de aer(motorina este,peste 3/4 din rezervor(filtre,ulei(nou dupa schimbul de cuzineti),termostat si electromotor noi),

Mai nou eroarea este de la senzorul de la volanta,nu porneste.fum negru,returul injectoarelor este aproape uscat(nu arunca motorina pe retur).

Se merita demontat motorul bucati,rectificat,schimbat tot sau e mai convenabil un motor din dezmembrari?La un motor din dezmembrari,daca vine cu ecu,ce fel de immo are?Va trebui si contact si bord sau are centrala separata de immo?

Daca motorul din dezmembrari(asta pare cea mai ieftina solutie e tot un k9kb7 de citroen) merg senzorii de pe cel vechi?(ecu immo si toate restul)?Difera prinderile la cutie?

Masina e din 2005,celelalte marci din grup care folosesc motorul cu acest cod,au suporti motor/senzori/prinderi cutie diverse?

Va multumesc anticipat.
A intrebat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns obi1 (3,080 puncte) acum 10 ani salut
eu am piese din dezmembrari renault,( adica am mai reparat motoare de 1500 si nu prea se merita, stiu cat de cat bine modelul ) parerea mea e sa schimbi motorul, poti lua orice motor de euro 3 1500dci de pe clio megane sau kangoo,(intre 48-60kw) mai putin cel de 101 cai care-l gasesti mai des pe scenic., anexele se potrivesc de la motorul tau fara probleme, cat daca se potriveste de la citroien, eu cred ca nu, deoarece atunci cand te uiti de un bloc motor ca piesa noua, il arata doar la renault, nu si la citroien, fata de cureaua de distributie care se potriveste si la renault si la citroien, nissan, etc.
iar partea electronica ramane pe masina, nu-ti trebuie nici o electronica cand i-l schimbi.
acum tu decizi daca este problema de mecanica motorului sau doar de injectie, senzori, sonde. eu asi incerca sa-l pornesc cu sprai, si normal ar trebui sa mearga,sau sa verifici injectoarele, poate le-a luat nebuneala de la caldura

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Am pastrat doar pompa de injectie si injectoarele de la motorul vechi,cel nou(venit din dezmembrari)a venit cu senzorii lui si au necesare ajustari.Momentan mai sunt de facut cateva teste si un log in mers.Merci de sfat.