4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Se ineaca cand ploua sau cand ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Se ineaca cand ploua sau cand trec printr-o baltoaca?

Am o Mazda 323 si mi se ineaca cand trec prin baltoace sau cand ploua. Aveti idee de la ce ar putea fi ? Porneste foarte usor, fara probleme.
A intrebat catalin1 (780 puncte) acum 9 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 9 ani de care 323? Ai putea verifica capacul la delco sa nu faca condens, desi nu cred ca e el de vina pt ca nu ajunge apa la el, fisele sa fie in regula.....doar alternatorul poate sa il ude si sa iti faca probleme ca altceva nu vad
0 voturi
A raspuns catalin1 (780 puncte) acum 9 ani Merci de raspuns, este din 1993. Model IV.
0 voturi
A raspuns catalin1 (780 puncte) acum 9 ani Deci am observat ca nu face neaparat cand e ploaie chestia asta. Poate fi si de la catalizator?

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 9 ani nu, nu are legatura cu catalizatorul, in cazul asta daca nu face doar la ploaie nu cumva sa ai ceva pe alimentare, poti curata sorbul din rezervor, dai jos bancheta din spate, scoti pompa si cureti bine saculetz-ul maro. dupa care schimbi filtrul de benzina ca e 15 lei, verifici debitmetrul sa se miste libera clapeta aia din interior, si clapeta de acceleratie era bine s-o dai si pe aia jos si sa o cureti cu wd40, vezi sa nu umbli la senzorul pozitiei de la pedala de acceleratie ca nu-i mai dai de cap...daca dupa toate astea inca face figuri fa-i un test cu ledul sa vezi daca ai vreo eroare, sau vreun senzor ceva, in caz ca nu sti despre ce e vorba intra pe clubmazda.ro la sectiunea 323 si ai acolo tutorial...relantiul are mici oscilatii, de accelerat accelereaza bine liniar? de obicei face micile figuri cand una sau mai multe probleme de mai sus se cumuleaza, are filtrele fine si se infunda repede, benzina e murdara...etc, am 3 323-uri si astea-s cele mai uzuale probleme, dar cu o intretinere regulata n-o sa-ti faca probleme
0 voturi
A raspuns catalin1 (780 puncte) acum 9 ani Da, merci, am citit pe clubmazda despre problemele astea. Maine trebuie sa schimb filtrul, sa vad poate reusesc sa desfac sa dau pompa de benzina jos ca doua suruburi n-am reusit sa le dau jos, mai incerc maine. Merci fain! A, inca ceva, mazdele tale cu rugina cum stau? PS: Relantiul e beton, nu are deloc variatii. A, si inca ceva, am observat ca nu face doar cand ploua chestia asta, face mai mereu. Doar ce-am luat-o si-am crezut ca e doar de la apa, dar se pare ca m-am inselat.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 9 ani au cate un pic de rugina fiecare, cel mai mult am la aia din 1989 in podea, tre sa ma ocup de ea, inlocuita o portiune mare, in rest la  BA-ul din 1996 am f putin la aripa stanga spate, in rest am nimerit-o buna,  aia ca a ta ( BG-ul) are prostu obicei sa rugineasca tot pe la aripi si la flansele la amortizoare mai ales pe spate si oalele, cand n-ai ce face da jos plasticele din portbagaj si uita-te de curios sa vezi cum sta situatia
0 voturi
A raspuns catalin1 (780 puncte) acum 9 ani Am schimbat filtrul de benzina, am dat si pompa jos, am ajuns la sorbul ala, l-am scos din pompa, l-am scuturat un pic. Ieri nu mi-a mai facut asa, insa azi am observat ca iar face. Cum as putea sa curat sorbul ala? Poate nu l-am curatat eu bine.. E posibil s-aiba vreo problema de la fise? Cum se depisteaza asta? Merci!
0 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 9 ani Nu lasa nivelul de benzina sub sfert .
Se masoara presiune benzina .
0 voturi
A raspuns catalin1 (780 puncte) acum 9 ani Nu o las, are benzina suficienta.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 9 ani fisele daca se vad crapate sau mai rau sa piarda din scanteie...in caz ca vizual arata bine le masori...la fel de bine poti verifica si bujiile, comportamentul specific de la bujii sau fise pe duca e ca din cand in cand la relanti merge ,,in 3"  adica neuniform iar cand o accelerezi mai brusc si ai nevoie sa urci sau o depasire te scutura, daca doar ce ai luat-o merita schimbate bujii si fise( ai grija sa ai distanta la electrodul de la bujie de 0.9-1 mm, plus specificatia corecta, recomandat e Ngk BKR5E-11 )