A raspuns
Driver09
(49,100 puncte)
acum 13 ani
In primul rand zic si eu ca e prostie 0-180-0 de cateva ori.....pt. ce?Infine....ca sa iti dai seama care e problema trebuie facut un log in mers cu vag-com.Din respectivul log se poate citi de unde vine problema.
In caz, ca nu stii sau nu stie cel care are vag-com cum se face un log incerc sa explic.
Intrii la engine dupa care la measuring blocks.pe prima linie selectezi group 03 pe a 2 a group 10 si pe a 3 a group 11 apoi dai pe log si alegi unde sa ti se salveze fisierul.
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul
cald (temp. lichid racire 90 grade).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti
trebuie un drum liber si unde sa poti sa i dai
fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti
participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea
efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi
si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum
cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in
jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la
maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul
de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti
da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina
dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa
“descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close).