4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > turbo in "limp mode" dc?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–3 voturi

Turbo in "limp mode" dc?

Salutare Golf 4 tdi AHF 110 cai non pd 99°...ma°r putea ajuta si pe mine cineva cu rezolvarea problemei ?imi intra turbina in limp mode dupa 15 minute de dus masina numai in maxim...adika 0-180 frana 0....0-180 frana 0 cam 4 incercari am si dupaia intra in limp mode.....dc oare ?din cate am inteles e o electravalva?sau e turbo?care e acea electrovalva?o poza dak stie cineva..
A intrebat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani in categoria Motor

editat de chinto_boss_ro10 acum 13 ani

4 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani nu te supara dar cred ca e piesa aia dintre volan si scaun, pai la cat o fortezi ti se pare suspect ceea ce se intampla? cine stie cati km o fi avand motorul ala, cum o fi intretinut, cu ce motorina merge....tu vrei sa faci curse cu un diesel si sa fi lipsit si de probleme?

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani pai si tie ti se pare normal k un diesel sa aibe o asemenea problema?asa ar trebui sa fie?ce are dak e diesel si fac curse cu el?km are 320.000 intretinut (filtre uleiuri si una alta)zic k e mai intretinut si k a ta masina...la 8-9000 de km ii fac schimbu de ulei si filtre...si pun numai de calitate...plus k nu circula pe strazile imbacsite de praf k in romania..
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani frate, la modul in care o folosesti s-ar zice ca e destul de normal sa iti faca asa, zici ca e intretinuta si merge cu motorina din italia, bun, dar mai conteaza si de exemplu uleiul cu care mergi ca sa-ti faca fata la modul tau de exploatare, poate ca il schimbi tu la 8-9000 km dar daca mergi in cea mai mare parte cu ea fortata se schimba foaia, as fi curios sa stiu de cat timp mergi cu ea asa.....iar de unde ai ajuns tu la concluzia ca e mai intretinuta ca a mea? la exterior nu ma bag, dar la partea mecanica oricand iti demonstrez ca te inseli,  chiar si cu aia 263k km, tu nu sti ce inseamna un motor japonez, in fine, ti-a explicat un coleg mai jos ce trebuie sa faci, succes
A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani pai...de numai130.000 trag de ea si merge f bine..motoarele japoneze?nuj ce sa zic or avea motoare bune dar nu stiu care snt motoarele alea....eu stiu o honda crx.1.6 v.tec(160) cai..dar nu imi sta in fata la 1.9 tdi(resoftat) asta ce o fi insemnand?k au motoare f bune?si km are cu aprp 100.000 mai putini si cu 100 kg mai putin...si partea mecanika iti zic k pe golf pana la 220.000 nu a fost schimbat nici o bucsa nimik,akuma nici atat nu mai are nevoie cu noile bucsi powerflex....
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani eu nu ma refeream la viteza cand am zis de comparatia aia, oricum o mazda 323 gtx 1.8T...cam ramai cu degetul in gura cu tdi-u tau, n-o lua ca pe o jignire:)
A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani cica mam uitat la datele ce le da producatoru masini la gtx°u tau..166 cai 219nm 0-100..7.8 sec..speed max210...pai ce sa zic e putintel mai buna mazda cu golfu scot 8 sec si dupa 100 km/h isi arata cuplu aprp dublu k la mazda deci?dupa 100?inhalezi fum negru? si tare as fi curios dak mai scoate mazda ceea ce zice producatoru...:)
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 13 ani tu compari o masina stock de 20 de ani cu una de 10 ani modificata? bine, niici a mea nu e chiar stock, o admisie marita si evacuare de 3" dar cam atat
A comentat raulman (2,430 puncte) acum 13 ani eu va spun ce am patit eu pe dn la 170km/h in golf v ....mergea unu cu o mazda pe banda 1 si cand m-a vazut k vin lansat ia dat talpa ziceai k eu stau pe loc si el pleaca ....nu imi venea a crede diferenta aia de putere la viteza de 170
A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani pai si cati cai zici k ai tu pe golf°u tau 5?
+3 voturi
A raspuns radu_mihai (5,740 puncte) acum 13 ani Eu cred ca daca mai faci mult need for speed cu masina aia, o sa-ti intre in "dead mode" turbina, posibil chiar si motorul deci SUCCES!!

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani bai fratilor....eu nu zic k nu avetzi dreptate,dar ceea ce stiu sa va zic e k nu e normal sa se opreasca turbo...ceea ce ma intereseaza e rezolvarea problemei...apoi partea cu cu "need for speed"..aia si fac cu aceasta masina zi de zi...chit k masina are 320.000 de km...knd sa rupe sa rupe....turbina  am alta noua si motor cu 40.000...vreau sa rezolv problema k sa pot intra si eu pe pista la cateva ture....masina e alimentata numai cu motorina din peco(italia)...p.s masina e pregatita bine din toate punctele de vedere ptr pista....are si un MIC soft de rupe cauciucurile...
+2 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani In primul rand zic si eu ca e prostie 0-180-0 de cateva ori.....pt. ce?Infine....ca sa iti dai seama care e problema trebuie facut un log in mers cu vag-com.Din respectivul log se poate citi de unde vine problema.
In caz, ca nu stii sau nu stie cel care are vag-com cum se face un log incerc sa explic.
Intrii  la engine dupa care la measuring blocks.pe prima linie selectezi group 03 pe a 2 a group 10 si pe a 3 a group 11 apoi dai pe log si alegi unde sa ti se salveze fisierul.
1. Intreaga procedura se efectueaza DOAR cu motorul
cald (temp. lichid racire 90 grade).
2. Logul in mers se face doar in viteza a 3-a.
3. Pentru a putea efectua CORECT logul in mers iti
trebuie un drum liber si unde sa poti sa i dai
fara frica si fara stresul traficului si al celorlalti
participanti la trafic.
La fel de bine iti mai trebuie un coleg pentru a putea
efectua log-ul. De unul singur e dificil sa te concentrezi
si asupra drumului si asupra laptopului.
4. Pleci de pe loc > viteza 1 > viteza 2 > viteza 3. Acum
cu masina in viteza a 3-a si turatia motorului undeva in
jurul a 1700-1800 rpm, apesi pedala de acceleratie la
maxim (in podea) si o tii apasata (fara a ridica piciorul
de pe pedala) pana ajunge turatia la 3800-4000 rpm.
5. Inainte de a apasa pedala la podea dai start la log. Poti
da start la log inca de cand pleci de pe loc cu masina
dar va fi oarecum dificil pentru un incepator sa
“descifreze” log-ul avand toate vitezele afisate acolo.
6.Cand ajunge la 4000 rpm da-i save (done, close).

Comentarii:

A comentat chinto_boss_ro10 (2,420 puncte) acum 13 ani mersi mult ptr sfat...inseamna k trebuie neaparat sa schimb termostatu ptr k nu imi sta la 90° motoru sta undeva la 70°..
A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 13 ani N ai pt. ce.Ai grija la termostat sa fie de 87 grade(adica sa deschida la aceasta temperatura)
0 voturi
A raspuns gbrheaton (6,750 puncte) acum 12 ani curata turbina