4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > vectra b 2000 d , dc nu recuno...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Vectra b 2000 d , dc nu recunoaste tester-ul ?

n`am probat doar cu un singur tester , la toate face la fel , unii spun ca e calculatorul , altii ca e un scurt pe instalatie , a mai patit cineva asea  ? se aprinde ceck`ul ala si numai trage si nu`i pot da de cap fara tester :(
A intrebat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

9 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Initial poti verifica firele de la mufa pana la calculator sau calculatorul daca are urme de oxidat sau umezeala.
Din moment ce porneste si merge(chiar cu ecu aprins) pare ca ecu motor e bun,ramane mufa si cablajul.
Testerul nu poate sa gaseasca ecu sau il gaseste si nu se conecteaza?
0 voturi
A raspuns pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani deci nu gaseshte nimic , nu stiu cum sa ma exprim e ca si cum n`ar fii mufat sa zic asea ! :(
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani de unde esti picachuu???

Comentarii:

A comentat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani Navodari (cta)
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani pacat, te-as fi ajutat eu, dar sunt din tm

Comentarii:

A comentat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani spune`mi si mie te rog ce e de facut !

Cel mai bun raspuns:

–1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani exista posibilitatea ca mufa(obd II sa nu comunice cu ECU(centrala electronica a masinii), nu se poate ca centrala sa fie in scurt, altfel masina nu ar mai porni. Am toate variantele de op-com(diagnostic opel) si am fi putut incerca sa vedem daca se leaga la ECU, daca nu se leaga, inseamna ca avem un circuit deschis la pinii mufei obd II sau intrarea acesteia in ECU. Legaturile obd-ecu le am pe schema(pentru orice opel)...de-aia te intrebam de unde esti...poate reuseam sa te ajut. Din pacate esti prea departe si nu te pot ajuta.
Sorry...

Comentarii:

A comentat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani multumesc frumos pt amabilitate  , am incercat cu mai multe testere , degeaba :( , o zi placuta !
A comentat mariusb075 (100 puncte) acum 7 ani Salut am și eu un Opel tigra a din 1998 nu intra testarul pe ia nu citește mai am și ecu aprins
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 7 ani poti sa fii mai explicit? in ce sens e ECU aprins? si ce tester s-a folosit pentru diagnoza?

Alte raspunsuri: (4)

–1 vot
A raspuns adrian868 (1,630 puncte) acum 11 ani eu am vectra b 2000dty si am avt problema asta mergi la dezmembrari si iai actuatorii de vahum de la turbo si egr astia iti fac in general aceasta problema da mai intii verifica furtunasele de la vahum poate este freunul plesnit si pierde vahum sau este posibil sa ai pompa de vahum dusa pedala la frina cum o ai este ok sau putin kam tare cu testarul am patito la un 525 tds iam schimbat motoru si a trebuit sa pun si calculatorul de motor de la aceeasi masina ca numi porne si dupa ce am pus testarul nu mai imi recunostea nimic poate si la tn este ceva schimbat dar verifica ce tiam zis mai sus sigur acolo e problema bafta

Comentarii:

A comentat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani mersi frumos , am tot schimbat furtunasele alea de care zici ca se fisureaza mereu , m`am uitat la ele si sunt bune , pedala de frana e ok
0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Din ce an este masina?Ca sa te conectezi ai nevoie doar de 2 pini :6 Can-high si 14 Can low.Daca aceste 2 fire sunt intrerupte nu te conectezi nici cu tester de uzina.
Masina ta are mufa de diagnoza intre scaune?Daca nu a fost acoperita sau e plina de praf(posibil si apa de la spalat in interior),poti sa deconectezi bateria si sa cureti fiecare contact de pe mufa in parte.Daca nu se rezolva nici asa,atunci trebuie demontata mufa,desfacut cablajul fir cu fir si verificat sau alta solutie,scoti mufele de la ecu(neaparat cu borna scoasa) si fie cu un tester fie cu metoda babeasca verifici continuitatea pe fiecare fir.
Orice ai incerca,ideal de incercat la un electrician pentru a evita scurturile sau ma rau sa prajesti ecu.

Comentarii:

A comentat pickachuu (1,040 puncte) acum 11 ani e din 2001 , da e cu mufa intre scaune :) o s`o curat si poate`i dau de cap asea , multumesc
–2 voturi
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani poate au fost schimbate calculatoarele masinii si de asta nu le recunoaste....

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pe bune?Schimbi ecu si crapa mufa?
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani :))) ma tavalesc de ras..... lol !!! prea tare
0 voturi
A raspuns bobo2013 (15,590 puncte) acum 11 ani ba timisoara desteptaciune ce esti nu ai vazut la o masina sa i se schimbe calculatoarele si sa nu le mai recunoasca pe tester???? la un vito am patit treaba asta....nu mai rade ca te dor falcile

Comentarii:

A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani O Doamne... tu chiar esti fara scapare...