A raspuns
nat04u
(22,630 puncte)
acum 13 ani editat de nat04u acum 13 ani
Ok...deci..cel mai rau lucru la care te poti astepta este sa fie gripat motorul. Daca din electromotor nu poti misca motorul....adica nu-l invarte este clar gripat...am patit asa mai demult la una din masinile mele..este o treaba destul de grea de reparat,necesita scoaterea motorului demontarea lui,cuzineti noi,segmenti,rectificare arbore cotit,schimbare garnitura baie,garnitura chiuloasa,si toate garniturile aferente..In cazul tau ce pot banui ca s-a intamplat este o ridicare de temperatura in motor,un termostat blocat pe inchis ce a dus la incalzire peste masura a motorului fara a observa...apropo la seria 5 de la bmw am patit asa ceva,termostat blocat pe inchis si motorul a fiert daca as mai fi mers cu el se gripa...Pentru a verifica daca motorul e gripat scoti din viteze adica pui cutia pe "N" neutru..iei o cheie care sa se potriveasca incerci sa invarti motorul daca se invarte e ok daca nu se invarte e gripat.....Cat despre cutia de viteze nu pare a fi simptom de cutie,ar fi trebuit sa mearga cat de cat...ca sa verifici daca e blocat grupul sau cutia ridici masina din spate pui cutia viteze pe "N" neutru si incerci sa invarti roata daca se invarte inseamna ca cutia viteze nu e blocata..dupa aceea cu masina ridicata bagi drive"D" si incerci sa invarti roata si daca nu poti inseamna ca cutia de viteze cupleaza...deci nu e problema de cutie.ATENTIE...FRANA DE MANA SA FIE DECUPLATA CAND EFECTUEZI ACEST TEST...ASIGURA MASINA CU CEVA LA ROTI SA NU PICE DE PE CRIC .Verifica si nivelul apei din radiator...Revino cu detalii despre cum evolueaza lucrurile.O seara faina si tie!!