4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > NIVELUL LA ULEI E OK,LA CUTIE ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+6 voturi

NIVELUL LA ULEI E OK,LA CUTIE CRED CA E PROBLEMA,

Dupa ce s-a gripat,am duso la un mecanic,in Germania deoarece acola sa stricat si toti s-au dus cu gandul ca este electromotorul,dar fara sa verifice daca motorul se misca,la aducerea electromotorului au constatat ca este gripat motorul,dar ma intrb daca este cum zici u,dc cutia o pot misca si pe neutral,parcare viteze si chiar manual si daca e totusi cutia ce duce la blocarea motorului,oricum o sa o duc la un mecanic,dar vroiam sa stiu la ce sa ma astept,multumesc pentru raspunsuri si poate sti la ce ma pot astepta,o seara buna...!?
legata de un raspuns la: cauza gripari motorului 320 d !?
A intrebat bod (290 puncte) acum 13 ani in categoria Probleme tehnice

Comentarii:

A comentat col (43,630 puncte) acum 13 ani Scuza-ma ca te atentionez dar se zice "am dus-o" si "s-a stricat"

2 Raspunsuri

+5 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 13 ani

editat de turbojack acum 13 ani

Se pune cutia pe "N".
Cu cheia adecvata se invarte motorul in sens orar si antiorar.
Cauze de motor blocat : lipsa ulei (ca rezultant de turbina distrusa,baie de ulei sparta),supraincalzire  si lant distributie rupt (ca urmare a uzurii).Un caz special este biela rupta ,dar asta se vede usor.
+5 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 13 ani

editat de nat04u acum 13 ani

Ok...deci..cel mai rau lucru la care te poti astepta este sa fie gripat motorul. Daca din electromotor nu poti misca motorul....adica nu-l invarte este clar gripat...am patit asa mai demult la una din masinile mele..este o treaba destul de grea de reparat,necesita scoaterea motorului demontarea lui,cuzineti noi,segmenti,rectificare arbore cotit,schimbare garnitura baie,garnitura chiuloasa,si toate garniturile aferente..In cazul tau ce pot banui ca s-a intamplat este o ridicare de temperatura in motor,un termostat blocat pe inchis ce a dus la incalzire peste masura a motorului fara a observa...apropo la seria 5 de la bmw am patit asa ceva,termostat blocat pe inchis si motorul a fiert daca as mai fi mers cu el se gripa...Pentru a verifica daca motorul e gripat scoti din viteze adica pui cutia pe "N" neutru..iei o cheie care sa se potriveasca incerci sa invarti motorul daca se invarte e ok daca nu se invarte e gripat.....Cat despre cutia de viteze nu pare  a fi simptom de cutie,ar fi trebuit sa mearga cat de cat...ca sa verifici daca e blocat grupul sau cutia ridici masina din spate pui cutia viteze pe "N" neutru si incerci sa invarti roata daca se invarte inseamna ca cutia viteze nu e blocata..dupa aceea cu masina ridicata bagi drive"D" si incerci sa invarti roata si daca nu poti inseamna ca cutia de viteze cupleaza...deci nu e problema de cutie.ATENTIE...FRANA DE MANA SA FIE DECUPLATA CAND EFECTUEZI ACEST TEST...ASIGURA MASINA CU CEVA LA ROTI SA NU PICE DE PE CRIC .Verifica si nivelul apei din radiator...Revino cu detalii despre cum evolueaza lucrurile.O seara faina si tie!!

Comentarii:

A comentat col (43,630 puncte) acum 13 ani scuza-ma ca te atentionez dar se zice revino nu revin-o