4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > cauza gripari motorului 320 d ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+6 voturi

Cauza gripari motorului 320 d !?

Mai exact,mi s-a gripat motorul in timpul mersului,incepand prin a mi se aprinde becul la asr,urmand cel de la ulei cutie automata,dupa care a inceput sa imi scada turatia motorului si viteza,nu am putut opri la timp deoarece nu aveam unde,era drum in lucru si sa oprit fara sa faca nici cel mai mic zgomot,care credeti ca ar fi motivul.!?
A intrebat bod (290 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+6 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Baie de ulei sparta ; motor calat,costisitor de reparat.
Alternator defect ; baterie golita de curent (cazul cel mai fericit).
Cu cheia pe contact se aprind luminile in bord?Daca invarti de pornire  ce se intampla?
+4 voturi
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Chiar asa,de unde sti ca sa calat motorul???Daca s-a rupt cureaua de alternator este una din simptomele de care pomenesti tu....acum vb lui turbojack asta este cea mai avantajoasa defectiune care se putea intampla.Eu unul cred ca de aici se trage problema ta.Verifica nivelul la ulei si spune-ne ce vezi sa nu mai tragem concluzii pripite.

Comentarii:

A comentat bod (290 puncte) acum 12 ani Deci uleiul in baie e acolo unde trebuie,doi motorul nu se clinteste...

Cel mai bun raspuns:

+4 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 12 ani

editat de nat04u acum 12 ani

Verifica nivelul la ulei,vezi daca este unde trebuie...Una dintre problemele 320-ului diesel este ca pica turbina si atunci cand pica iti suge pe o distanta scurta circa 1 km tot uleiul din baie lasand motorul fara ulei.Daca e asa ,mersul pana se gripeaza fiind f scurt.Altceva ce trebuie verificat este cutia automata...uleiul din cutie daca este inexistent duce exact la aprinderea becurilor de care zici,primul cedeaza asr-ul dupa care cutia...Poate ai lovit cutia undeva sau nu ai ulei in ea..Ar mai fi senzorul de la cutie,cutia are un senzor care este in partea de jos a cutiei undeva in partea dreapta...acel senzor de multe ori intra la apa,treci prin balti si da eroare sau moare definitiv lasand masina de nepornit de pe loc...dar in cazul acesta motorul porneste dar nu cupleaza cutia...nu poti pleca de pe loc sau pleci de pe loc merge bine 10 min dupa care intra in limp mode si mai mult de 40 km pe ora nu merge.Iti doresc succes. in functie de rezultate revino cu detalii!

Comentarii:

A intrebat bod (290 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice NIVELUL LA ULEI E OK,LA CUTIE CRED CA E PROBLEMA,

Alte raspunsuri: (1)

0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Probabil a cedat pompa de ulei.